Forum kategorier

Katte - sundhed, velfærd og trivsel

Katte - sundhed, velfærd og trivsel

Medlemmer: 53
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
loppeskema her er linkene i løs vægt henvisninger: http://www.produktresume.dk – vælg produktresumeer dyr http://medicintildyr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2019
Visninger:
1.475
Colostrums beroligende virkning Colostrums beroligende effekt og andre gode ting Af: Lis Dahlstrøm, Sundisk Abyssiniere Har rigtig god erfaring...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2017
Visninger:
5.295
Sterilisitation af hunkat Sterilisering af hunkat (hunkastrat er korrekt betegnelse) - fordele og ulemper Aflever en sund og rask kat på klini...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2015
Visninger:
2.572
Cyster på æggestok Jeg havde for en uges tid Jeannie ude for at få hende vaccineret. Hun var meget utilfreds med dyrlægen ville kigge mund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2011
Visninger:
2.631
Kattesyge – Feline panleukopenia virus (FPV) Kattesyge er virus der er meget smitsom, og kan leve flere måneder i omgivelserne og er resistent for stort set alle re...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2011
Visninger:
3.198
Kattens husapotek Telefonnummer til dyrlægen på indersiden af låget af kassen Pincet Saks Klosaks Gaze Elastikbind (det der ligner...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
2.891
Flåter kat reager voldsomt ja som overskriften siger det er som om han er alergisk over for dem for han får store åbne stå over alt og det er vær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
1.199
min hunkat har fået kejsernit Hvordan hunkatten reagerer afhænger meget af hvad narkose der er brugt. De vågner hurtigst og bedst på inhalationsnark...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2011
Visninger:
1.201
Folinsyre Således står der i Desmond Morris' bog "Katte": "Den nyeste og mest sandsynlige forklaring er, at katte tygger græs for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2010
Visninger:
5.655
Opdatering mod Ve-stop.... Hej allesammen :) http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=81748 Opdatering på den tråd som ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2010
Visninger:
1.517
Klipsella??? Jeg ved ikke om, det er stavet rigtigt ;O) Er der nogen, der ved hvad den sygdom/bakterie gør ved kattene???? Jeg h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2010
Visninger:
1.640
Zylkene http://www.zylkene.dk/ Har efterhånden samlet nogen erfaringer sammen. 1. Fertil han der fortsætter med at P**** ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2010
Visninger:
4.455
Temperaturer kat/killinger/omgivelser Normal endetarmstemperaturen i en sund og normal killing er: 1. uge 35 til 37,3 grader C 2. og 3.uge 36.1til 37.7 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2010
Visninger:
5.518
Hjælp–mine killinger dør (bakteriedød) Det der har været luftet lidt omkring e-coli - som ikke er dødbringende, men det er hæmelytisk e-coli - og hvor nemt n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2010
Visninger:
5.193
Vaccinering af kat jeg har slettet de tre dele om emnet der lå i gruppen. Her er den endelige og opdaterede artikel, bragt i KatteMagas...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2010
Visninger:
654
Genetiske sygdomme i opdræt ? Er der nogen måder, man kan finde ud af, om der er genetiske sygdomme, der følger et specifict opdræt ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
759
Bodystocking til sterilisationer fotomodel - og modelbeslrivelse. Fotomodellen kunne være i en sok - normalt er det microfiberknæstrømpe der bruges. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2009
Visninger:
1.644
Hunkat skal have killinger? Hej, jeg har flere gange læst at det er en skrøne, at hunkatte skal have killinger for at blive en skøn kat. Men allige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2009
Visninger:
1.104
kastration af hankat Voksne katte fastes fra midnat – de må gerne have vand. Killinger går hurtigt sukkerkolde – så de skal have energi. Fas...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2009
Visninger:
3.341
P-piller jeg bruger perlutex Vet. 5 mg men jeg ved at nogle foretrækker Promon Vet. 5 mg .... nu har jeg googlet og det viser si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
2.674

Annonce