Forum kategorier

Råfodring og BARF

Råfodring og BARF

Medlemmer: 70
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Gruppen her Allerførst: Velkommen. Jeg er glad for, at vi endelig har en BARF-Gruppe på dette debatforum hvor vi kan.. ja.. debatte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
535
Min historie (Diego) Jeg fandt Diego en våd novemberaften i tagrenden på min fars staldbygning. Alderen ukendt, men han kunne ligge udstrakt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
1.473
Links Interessant læsning, omend lidt tung til tider :) (link fjernet) http://jn.nutrition.org/cgi/content/full/132/6/1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
825
Essentielle aminosyrer Her er et bidrag til at få skudt vores nye vidensbank igang. Essentielle aminosyrer, som jeg har forstået det: A...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
2.048
Back to basics :) Såen helt generelt, hvad gør man så når man råfodre katte? Det jeg er mest interesseret i, er hvordan man sikre at d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
438
Generelt og overordnet om råfodring Rilou spurgte om noget vigtigt i en anden tråd: Hvordan gør man helt generelt, når man råfodrer katte? Jeg tøvede med a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
3.545
Råfodrede killinger Nogle gange undres jeg over alle de forskellige typer foder der er et katte: Der err både racespecifik og aldersspecifi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
1.113
Nutro recall http://www.nutroproducts.com/ ser ikke ud til det er herovre - men bare for en sikkerheds skyld.
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
621
Kun råt kød eller? Ja, Jeg spørger jer, fordi i forhåbentlig har forskellige meninger om dette. Jeg har meldt mig ud af den anden Barf gru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
569
Kødtyper Hvilke kødtyper foretrækker jeres katte? Min er mest til lam, hestefedt og oksekød. Kallun er ikke såå vildt populær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
616
NDS, Hokamix og Wolles Dogpower Jeg blev gjort opmærksom på, at den anden gruppe reklamerer for disse pulvermix til katte, så jeg undersøgte dem: ND...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
1.668
50/50 råt og tørt? Jeg læser i en bog om barf af katte at det er farligt at fodre 50/50 råt og tørt som jeg gør, da kattenes maver og tarm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
1.063
Laks Jeg er begyndt også at bruge laks i Diegos diæt. Derfor vil jeg gerne høre hvad I ved om det og hvilke erfaringer I har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2009
Visninger:
503
BARF.....JA / NEJ ? ? ? Hejsa Alle. Man kan vel tale både for og imod BARF. Som I nok ved, er jeg ikke BARFER ( endnu ), men øver pt mine katte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2009
Visninger:
799
Foderplan Jeg har ikke en foderplan til Diego, som jeg følger slavisk. Han supplerer selv fra hundenes mad (også BARF) og fra hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2009
Visninger:
1.283
Videnskabelig dokumentation? Jeg har læst mange steder, at katte har et specielt behov for taurin og at taurin bliver ødelagt ved frysning. Jeg har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2009
Visninger:
638
vil bede om lidt hjælp vi er her hjemme gået over til at vi egentligt godt vil barfe katte men hva ska vi gøre for det for nu får de råt ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2009
Visninger:
1.964
Kaster op efter råt Nu har jeg gentagende gange oplevet at den yngste kaster op, efter hun har fået råt, mens den ældste ikke gør. Idag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2010
Visninger:
1.113
Tamkattens oprindelse Er der nogen af jer herinde der har et godt link til -ikke kattens historie- men tamkattens nærmeste slægtninge og fors...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
679
what to do? jeg kunne godt tænke mig at BARFe mine killinger lidt når de kommer hjem. således de kun får et måltid råt om dagen,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2010
Visninger:
1.084

Annonce