Forum kategorier

Hittekatte

Hittekatte

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
hvordan fik du din hittekat jeg er den lykkelige ejer af en hittekat. på mit arbejde havde der gået en lille sulten og meget kælen kat rundt i n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
2.001
hjulpet et dyr i nød efter jeg fik min kat "missen" har jeg følgt en stor glæde ved at ha hjulpet et dyr i nød. jeg har fundet ud af at h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
1.157
Fotoalbums jeg har lige fundet ud af at lave fotoalbums... ;-) ta gerne et kig og lig en besked, evt kommentar til forbedringer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
380
hvor mon de er fra. hvor tror i at jeres kat kommer fra, jeg syntes det er spændene/skrammende at tænke over hvor vores små pus kommer fra....
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
764
velkommen jeg ville sige velkommen til jer alle og huske jer på at alle emner er okay at ta op her inde og ikke kun katte. i e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
377
øremækning i min tid her på kg har jeg set mange hvor deres inde kat løber ud og bliver væk, det er rigtigt syndt for dem og jeg f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
935
min skøre kaffe slikkende kat. idag (onsdag) kom jeg tidligt hjem fra arbejdet (lækkert med en tidlig dag) og tænkte nu skal det være rigtigt dejligt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2009
Visninger:
1.367
hvor gammel er din kat...?? hvor gammel er din kat...?? Menneske ~ Kat 2-3 mdr.~ 9-12 mdr. 4 mdr.~ 2-3 år 6 mdr.~12 år 12 mdr.~1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
1.582
Katte styrker humøret og helbredet Nyere undersøgelser tyder på, at kæledyr - især katte virker både livsforlængende og helbredende på mennesker. Katte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
673
Vildkatte/efterladte katte Vi har ca 15-20 katte rendende og som ikke har noget hjem . Nogle af dem er "smid ud" katte som har fået killinger med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
829
min kat keiser i dag har jeg så vært til dyrlæge fået bekraftet at : keiser er en hankat, 8 uger gammel, han havde øremider og orm så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2009
Visninger:
412
mit besøg ved dr dyr + RABAT i tosdag var jeg en smut forbi dyrelægen for at købe nyt foder til kat missen som har gennem nogle tid haft ustabil mav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2009
Visninger:
587
et sødt brev fra karla (lang) Hej alle på katte-hjemmet. Jeg vil lige sende en lille hilsen. Jeg er glad for mit nye hjem. Her er masser af pla...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2009
Visninger:
2.310
Regler for katte... 1. Døre : Tillad under ingen omstændigheder lukkede døre. For at åbne en dør skal man stå på bagbenene og daske målbevi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
1.593
Vise ord fra Garfield Gifte mig - Jeg nedstammer fra en familie af lutter ungkarle. Bortset fra min beskedenhed er jeg fuldkommen. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
2.419
skifte en elektrisk pære Hvor mange katte skal der til for at skifte en pære? Perser: Elektrisk pære? Hvilken elektrisk pære? Somali: S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
1.233
Livets spørgsmål Livets spørgsmål Bare fordi man lider af forfølgelsesvanvid betyder det ikke, at DE i virkeligheden ikke er efter di...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2009
Visninger:
1.701
er du god til at læse... Prøv og læse disse sætninger højt og hurtigt !! Ringeren i ringe ringer ringere end ringeren ringer i ringsted ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2009
Visninger:
1.256
11 nemme genveje til sikkert vægttab. 11 nemme genveje til sikkert vægttab. 1. Hvis du spiser noget og ingen andre ser dig spise det, så er der ingen ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2009
Visninger:
1.240
en side der er værd at gemme... denne side er guld værd..... den har kunne give mig svar på faktisk alle mine spørgsmål.... http://www.dyrlaegevagt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
527

Annonce