Forum kategorier

Sundhed - Sygdomme og Skader

Sundhed - Sygdomme og Skader

Medlemmer: 43
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Vidste du at... En kat anses for Senior når den ca. er 8 år - Hvilket svarer til 48 år i menneskeår!
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2010
Visninger:
2.952
pepe skal til dyrelæge vi er bare så glad så glad vores lille pepe dreng skal til dyrelæge på mandag kl 9:30 og vi har fået lov til at vente m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2010
Visninger:
1.089
Forkølelse, virus .... Kære jer kloge katte ejere... Jeg har to briter, den ene Bertram begyndte i søndags at nyse lidt - tirsdag morgen sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2010
Visninger:
631
Viste du at... .. Katte er meget grundige med at vaske sig og bruger lang tid på deres pels hver dag. Slikken har mange funktioner; ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
484
Vidste du at... .. katten viser sit humør ved hjælp af forskellige bevægelser og kropsholdninger. - Tilfredshed vises med opmærksomm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2010
Visninger:
1.385
Vidste du at... Som noget nyt i gruppen, vil jeg til at oprette nogle emner der hedder: "Vidste du at..." Som så skal komme med forskel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
825
Hårboller!!! Hej alle¨, Hvad gør i for at forhindre hårboller? Min lille Malibu er begyndt at kaste hårboller op, sådan en 3-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
862
min killing på 7 månder har tynd mave Hej Laika har tynd mave er der noget jeg kan gøre for at hjælpe hende er der ikke noget med at man skal give dem kogt f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2009
Visninger:
657
blod i aff. hjælp mig da jeg var igang med at tømme kattebakken var der som sædvanlig en kat der har dårlig mave. (dyrlægen er på sagen og ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2009
Visninger:
1.679
fedt knude Kan katte have fedt knuder i nakken og i såfald hvad gør man ved dem?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2009
Visninger:
3.865
forkølelse Hej. Vores kat er blevet forkølet lige som os andre :( Mickey drikker men han spiser kun hvis vi håndfoder ham, han ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2009
Visninger:
1.434
rund mave fortsat........ det kan være der er nogen a jer der ka huske jeg engang skrev et indlæg me min kat chap der har en rund mave... den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2009
Visninger:
879
Bule på maven? Hej Alle.. Mine forældre har to alm katte.. De er begge begyndt at få nyt foder (Royal Canine) og de ÆDER det med s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2009
Visninger:
4.074
Få gang i gruppen Hej alle medlemmer.. Jeg laver lige et emne her for at få lidt gang i gruppen.. Hvad er det værste din(e) kat(te)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
526
temperatur som i ved er min kat syg dog har lige taget hans temperatur nu g den var 37,8. og han ryster og virker til at fryse.. d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
855
Velkommen til Velkommen til alle.. Jeg håber vi får en super god gruppe, hvor vi kan dele erfaringer og hjælpe hinanden ved sygdom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
1.082

Annonce