{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Kattekillinger? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Min kat har fået killinger og de er cirka 3-4 uger gamle nu.
Vi har snakket med dem fra de var ret små og moren siger intet til det hun kan selv kigge på imens vi snakker med dem. Vi kan også tage dem op imens moren ligger nede ved reden.
I går var jeg nede og lege med dem og holde dem og de er så smat begyndt at kravle lige så stille.....
Så kommer jeg der ned her i dag og så tager jeg min hånd der ned men kan intet mærke..... Jeg prøver så at grave min hånd lidt dybere ind i reden men der er intet. Jeg hentede så min søster og vi ledte efter dem men vi kunne ikke finde dem?
Ved i noget om det er normalt at de lige pludselig ikke er i reden? Kan det være at de er begyndt at gå? Eller om de er væk? Håber i kan hjælpe! smiley
Det skal lige siges at jeg intet rigtig ved om katte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattekillinger?
  • #1   24. jul 2013 Kan missemor have flyttet dem? (har hun adgang til at gå ud?)

  • #2   25. jul 2013 Det er helt normalt, at en hunkat flytter sine killinger, når de er i den alder.
    Hun gør det både fordi reden på det tidspunkt er fyldt med lopper, og fordi killingerne skal have nemmere ved at komme ud og opleve verden.

    Her i huset, har det været nok at flytte eller bare vende fødekassen, men noget i din tekst siger mig, at din hunkat ikke ligger inde i huset med killingerne.

    Det er ikke særligt fornuftigt, for du kan risikere, at hun har flyttet dem så langt væk, at I mister kontakten med dem og først ser dem om et par måneder, hvor de så er blevet "vildkatte".

    Så prøv at følge efter mormis for at finde ud af, hvor hun har gemt dem.


  • #4   25. jul 2013 Det er en staldkat og ja hun har selvfølgelig adgang til at gå ud når hun har lyst. Men vi prøver at følge efter hende hvilket vi har prøvet før men hvad hun laver når vi er der er at sidde i en slags kasse vi har og glo på os -.-. Det er pænt træls for man tænker så gå dog hen til dine killinger!
    Men tak for svarende smiley


  • #6   25. jul 2013 Det syntes jeg også vi skal få gjort så det vil jeg da lige snakke med min mor om. Men vi vil vildt gerne have de små killinger! De er så nuttet!
    Men tak få rådene smiley


  • #7   25. jul 2013 De små killinger er SÅ nuttede - rigtigt - MEN de bliver altså til voksne katte, der også får nuttede killinger .... der bliver til voksne katte osv. osv.



    profilbillede
  • #8   25. jul 2013 Vi vil jo blive ved med at syntes at de er søde selvom de er vokse? Og vi giver dem væk til et rigtig godt hjem. Og vi skal heller ikke have flere katte.... Og de var uventet killinger og ikke noget vi vil have igen! Lige pludselig så vi bare at hun var blevet tyk og hendes mave voksede og der var det for sent at give fortrydelses piller så...... Der var ikke rigtigt andet at gøre.

  • #9   25. jul 2013 Og det jeg skrev før er at vi gerne vil beholde dem i stedet at Danmark for flere vildkatte!

Kommentér på:
Kattekillinger?

Annonce