{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Kattekillinger? {{forumTopicSubject}}

vi undrede os meget os tulle havde tabt sig igen, da den var gravid, her i morges hørte jeg så er underlig lyd fra skabet, det lå den sødeste lille kattekilling, synes bare det er lidt underligt, den har ikke født der, vi har kigget mange steder i huset, og tror måske den har født udenfor. kattekillingen er nok 3-5 dage gammel. men der er kun 1?
kan den godt finde på bare at gøre det udenfor og kun redde et killing hvis det er?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattekillinger?
  • #1   31. maj 2010 jeg vil prøve at holde øje med hende de næste par dage, hvis hun går ud eller andre steder hen. men håber bare ikke på at finde de andre døde så smiley

  • #2   31. maj 2010 ja, men der var ingen problemer med hendes mor, så troede det samme, men vi har faktisk haft holdt hende inde rigtig meget den sidste uge. den var/er helt fin ren og tør. Tulle er bare meget forvirret

  • #3   31. maj 2010 det er ikke godt at lukke hende ud, uden du evt har hende i snor, for at evt finde flere killinger. du risikere at du så står med den ene og skal flakse op... håber at alt går godt og i evt finder flere i live hvis der er flere

  • #4   31. maj 2010 den vil slet ikke ud, den vil bare lægge med sin killing

  • #5   31. maj 2010 ja ok, det kan jeg godt se, jeg turde bare ikke tage chancen

  • #6   31. maj 2010 nej det er os trist at tænke på, men jeg bor lige i centrum, det er mega stort med mange tæt læggende huse, og mange katte. aner ikke hvor jeg skulle lede det kan være overalt

  • #7   31. maj 2010 er bare lidt nervøs, hun går hele tiden ind på mit værelse og leder helt vildt og mijaver. men hendes killing er ikke der inde

  • #8   31. maj 2010 hun leder sikkert efter de andre killinger, fordi hun ikke kan huske/blev distraheret da hun var igang med at flytte dem.
    Prøv at kigge udenfor det værelse hu leder i. Måske hvis der er et sted hun har kunnet komme under gulvet/huset, for det kan være hun kan høre killingerne men ikke kan komme ud til dem.

    Hvis du lukker hende ud, så lad døren stå åben til hun er inde igen og hold øje med hende, sådan lidt i skjul, så hun ikke føler sig overvåget. Se hvilket område hun søger mod, vær opmærksom. Hvis de ikke kommer ind nu i aften er der nok ikke mere at lede efter, for de har lovet kold nat.
    Glæd dig over den ene killing hun har taget med hjem og lad hende få ro til at passe den, hvis hun ikke kommer med flere smiley


  • #9   1. jun 2010 hun vil ikke rigtig udenfor, men hun er blevet en rigtig god mor her de sidste timer, vi må gerne se hendes killing, men hun holder godt øje med den og passer meget på den. hunden må hvertfald ikke se den smiley

  • #10   1. jun 2010 så har hun nok opgivet resten af kuldet, hvis der var flere.
    Nu handler det så bare om at give hende ro til at udføre jobbet med killingerne.


Kommentér på:
Kattekillinger?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce