{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.172 visninger | Oprettet:

Foder til kat der skal tage på {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg har denne NFO på 3 år, som er virkelig tynd. Det er en kastrat han kat. Han vejer 5 kg. Hans rygrad er virkelig markeret, katten har været til dyrlæge hvor der ikke blev sagt noget, ud over han havde blærebetændelse. What to do? Tidligere ejer siger han vejrede ved de 7-8 kg ved dem, uden at være tyk. Og han har selvsagt også et stort katte etui at skulle fylde ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til kat der skal tage på
  • #1   23. maj 2017 5 kg til en voksen NFO er alt for lidt, som du også selv siger. Hvad er årsagen til at han har tabt sig??
    Jeg ville nok give ham killingefoder eller et andet værelser med en høj fedtprocent for lige at booste vægten, derud over så giv masser af vådfoder, gerne 3-4 gange om dagen og gerne med ekstra vand i hvis han vil acceptere det, det er også godt for hans urinvejsproblemer.


  • #2   24. maj 2017 Jeg syntes altid han har været lille siden jeg hentede ham, så jeg ved det ikke, men en stresset flytning har sikkert ikke hjulpet på det. Der af hans blærebetændelse. Kunne godt være der skal prøves med killing foder og vådkost har jeg, glemmer vare altid at give ham det, fordi jeg aldrig har givet mine katte det, men han var glad for det fra gamle hjem, som en lille fredags lækker snack smiley

  • #3   24. maj 2017 Hvilket foder giver du ham nu ??


  • #4   24. maj 2017 Han får arion nu til voksen steril kat

  • #6   24. maj 2017 Felis har ret, og foder til steriliserede katte er bare helt skod til en tynd kat, der er for lidt kød og for lidt fedt i, fordi nogen mener at steriliserede katte bliver tykke, og så får de et helt ulødigt foder for at holde vægten nede, fordi de slet ikke kan udnytte det korn og fyld der er i det, og det ikke er det de har brug for smiley
    Husk nu, at du skal gå gradvist til værks, ellers går maven helt i uorden, men start endelig med, at tilbyde den lidt af det kød du selv skal have, og noget vådfoder, og så skru op hen ad vejen, og meget langsomt kan du skifte tørfoder, til noget med høj fedt indhold og kød på mindst de første 2 pladser i ingrediens listen.


  • #7   24. maj 2017 prøv rc sterilsed
    den er god til katte som døjer med blæreproblemer.
    jeg bruger det selv til mine. har også en som har døjet med blærebetændelse og han har ikke haft noget siden han fik det fast

    fri adgang til tørfoder og 2-3 gange vådfoder hver dag, hjælper godt på sidebenene
    det har hujlpet mine fortynde katte - har ingen tynde katte mere. smiley



Kommentér på:
Foder til kat der skal tage på

Annonce