3.413 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Foder til kat der skal tage på Foder til kat der skal tage på
Hej alle jeg har denne NFO på 3 år, som er virkelig tynd. Det er en kastrat han kat. Han vejer 5 kg. Hans rygrad er virkelig markeret, katten har været til dyrlæge hvor der ikke blev sagt noget, ud over han havde blærebetændelse. What to do? Tidligere ejer siger han vejrede ved de 7-8 kg ved dem, uden at være tyk. Og han har selvsagt også et stort katte etui at skulle fylde ud
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg ville nok give ham killingefoder eller et andet værelser med en høj fedtprocent for lige at booste vægten, derud over så giv masser af vådfoder, gerne 3-4 gange om dagen og gerne med ekstra vand i hvis han vil acceptere det, det er også godt for hans urinvejsproblemer.
jan 2013
Følger: 13 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 2
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
jan 2013
Følger: 13 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 2
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
Husk nu, at du skal gå gradvist til værks, ellers går maven helt i uorden, men start endelig med, at tilbyde den lidt af det kød du selv skal have, og noget vådfoder, og så skru op hen ad vejen, og meget langsomt kan du skifte tørfoder, til noget med høj fedt indhold og kød på mindst de første 2 pladser i ingrediens listen.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
den er god til katte som døjer med blæreproblemer.
jeg bruger det selv til mine. har også en som har døjet med blærebetændelse og han har ikke haft noget siden han fik det fast
fri adgang til tørfoder og 2-3 gange vådfoder hver dag, hjælper godt på sidebenene
det har hujlpet mine fortynde katte - har ingen tynde katte mere.
Foder til kat der skal tage på