{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Inde/ude ? {{forumTopicSubject}}

Vi købte en killing, som har været vandt til at være ude og være megen tid ude, men da vi ikke rigtigt har mulighed for det, er den nød til at blive holdt inde.
- Kan vi godt det? smiley

Vi tænkte også på - hvis vi lader den gå ud af terasse-døren og "løbe væk", kommer den så nogen sinde igen? :S eller skal vi, som min kæreste ikke bryder sig om, gå med den i sele? Han synes det er synd for den, at den skal "holdes" på et sted.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inde/ude ?
  • #1   14. aug 2007 en ude kat kan godt blive en inde kat.. men tror nok i skal passe på med at have døre/vinduer åbne, da jeg er sikker på katten vil prøve at tage flugten.. tænk på det er jo en spændende verden udenfor smiley nu er min Happy selv inde kat men vi går så tur 3 gange om ugen i snor, og det virker til hun hygger sig utroligt meget så vil ikke sige det er synd, og det er en go måde for katten at lære området på hvis nu den skulle stikke af en dag.. smiley

  • #2   14. aug 2007 okay, tak for svar smiley

  • #3   14. aug 2007 Jeg tror sagtens hun kan blive en inde kat smiley ..
    Jeg har tit haft hende med inde, og det kunne hun rigtig godt lide smiley ..
    Hun ville nogle gange slet ikke ud igen ;p ..

    Så jeg tror godt at hun kan vende sig til det smiley ..

    Skal i ikke have en oprettet her inde ? smiley


  • #4   14. aug 2007 Det er under alle omstændigheder en god ide at holde en ny kat/killing inde de første 3 uger, så den bliver trug og lære lyde og lugte at kende, så er det nemmere for den at finde tilbage, hvis den skulle komme ud senere.
    Den skal jo også lige lære at der er god mad og kærlighed hos jer, så den ikke bare skrider sin vej igen.


  • #5   14. aug 2007 Tryg skulle der stå. (o:

  • #6   14. aug 2007 Når I har en terrassedør, så har i nok også en terrasse;) og måske også en have. Både I og missen vil med garanti blive glade for en indhegning.
    Jeg vil i øvrigt give din kæreste ret. At gå i sele ER altså bare slet ikke det samme som at bevæge sig frit.


Kommentér på:
Inde/ude ?

Annonce