{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Inde eller ude?? {{forumTopicSubject}}

Sidste år d.1.3. fødte een af mine schæfertæver 11 hvalpe...Jeg har stueopdræt. Og jeg oplevede dengang at mine 4 mislinger, som inden da næsten konstant havde været inde i huset, ja de kom kun lige ind for at spise og drikke, og så smuttede de igen...
I år har vi så ingen hvalpe endnu, men jeg oplever præcis det sammme mønster hos kattene, kun lige inde og spise og så ud igen....
Så nu skal jeg ikke have dårlig samvittighed over for kattene mere....Det er simpelthen foråret, der spiller ind for hvornår kattene er inde eller ude, og ikke 11 hundehvalpe.....
Og hvor er jeg da glad for at de kan komme ud og lopleve verden. Nu kan jeg jo se hvilken betydning det har for deres velbefindende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inde eller ude??
  • #2   20. mar 2012 Ja, de er præcis lige så forårskuldrede, som vi mennesker smiley

    Selv min 13-årige hunkat insisterer på at overnatte udenfor..


  • #3   20. mar 2012 Er 11 hvalpe ikke voldsomt meget for så stor en hund ?
    Det troede jeg slet ikke ku lade sig gøre :0)


  • #4   21. mar 2012 Her er der kø ved kattelemmen klokken 4.30 om morgenen når jeg står op. Vi lukker lemmen om aftenen indtil det bliver varmere om natten

  • #5   21. mar 2012 Mit problem er Lena, at jeg ikke kan få dem ind om aftenen smiley

    Men de har begge kæmpepels og har desuden en klapvogn,som de ligger og hygger i.
    Det knaser og brager fra madskålen, når de kommer skrupsultne ind
    ved 5-tiden om morgenen...


  • #6   21. mar 2012 mine kommer ind og ud hele døgnet som de vil....
    ellers ville jeg nok få en masse mijaven


  • #7   21. mar 2012 Ja, hylen og skrigen og ælten og kratten: "det forår - så fat det dog, dumme menneske" !

  • #8   22. mar 2012 Jo 11 hvalpe er mange...Meen jeg hygger mig gevaldigt dagligt x3 ved at sidde sammen med mine tæver og så give flaske med dejlig tigermælk...Det gør selvfølgelig også at jeg får et rigtig godt forhold til de små, jeg ved ikke hvem af os der hygger os mest med det, tæven som ligger med de øvrige hvalpe eller de enkelte hvalpe som jo kommer til efter tur, ja og så hanhunden som ligger lige bagved mig og følger nøje med i enhver bevægelse....
    Men for mig er det virkelig også en god mulighed for at tjekke de små, om de trives som de skal.


  • #9   22. mar 2012 Det lyder altså osse helt vidunderligt.... bare det var mig smiley

    Min veninde har i øvrigt altid haft schæfere. Allesammen skønne vuffer, som blir 13-14 år.
    Lige nu har hun en Albert, som meget snart blir to år. Jeg har lige besøgt ham, og han er blevet en rigtig hund nu - og noget af det kæreste... Rigtig nuttet smiley


Kommentér på:
Inde eller ude??

Annonce