{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

HJÆLP(UDEKAT) {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har allerede en indekat, men jeg skal snart have en til Jul!
Men den er udekat, og jeg har desværre ikke en have(den nye er 12 uger gammel når jeg skal købe den)

Så nu vil jeg så bare spørge: ER DET SYNDT FOR DEN NYE KILLING, NÅR DEN SKAL BEGYNDE ET NYT LIV SOM INDEKAT?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP(UDEKAT)
  • #1   26. nov 2008 Når din killing er 12 uger gammel er den hverken den ene eller det anden, den var/er der forhåbentlig hos sin mor. Og forhåbentlig har moren en tryg og varmt sted indendørs i den her kolde tid.
    Min helt egen og private mening er, at det er overhoved ikke syndt for en kat at være en indekat. Eller ville du nyde ar rende rundt udenfor i regn, rusk og blæst og med fare for at der kommer en bil kørende over dig eller et par "frække/ulidelige" børn/mennesker jager dig af sted, klagende over at dine mennesker har lukket dig ud og du skal vente til de kommer hjem igen. Hvad fanden er så dejligt at være udekat? Er en kat overhoved blevet spurgt???


  • #2   26. nov 2008 Hvis killingen kun er vant til at være ude, så synes jeg det er meget synd - og det gør det ikke bedre at du skal have den til jul, hvor der sikkert er julevirak i hjemmet.
    Hvorfor ikke vælge en killing, der aldrig har prøvet at være ude?....


  • #4   27. nov 2008 den vinder sig hurtigt til at at være inde kat... misse var ude kat og hun er inde kat nu...

  • #5   28. nov 2008 Ja, den er mere kringlet .. Jeg vil pgså sige at det er synd hvis den slet ikk har været indendørs.. og det bliver nok også lidt svært at få den helt renlig så..

Kommentér på:
HJÆLP(UDEKAT)

Annonce