{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.965 visninger | Oprettet:

lea a
lea a
Tilmeldt:
14. nov 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

min kat "laver" udenfor kattebakken {{forumTopicSubject}}

hej, Min dejlige hankat på ca 1 år laver stort udenfor sin kattebakke og det går mig ret meget på, da det er ulækkert. Først sked han under vores seng. Jeg opdagede det en dag jeg tog ham i det og så så er der var ca 5 lorte i forvejen. Jeg fik gjort rent og han har ikke længere adgang til soveværelset. MEN nu er han så begyndt at lave ved vores bagdør. Det er ikke noget jeg kan leve med at han sådan gør, men kan man ikke ændre det??? Døren hvor han laver er to skridt fra kattebakken. Jeg er meget opmærksom på at gruset er rent, og det skiftes flere gange dagligt. Han laver også i bakken så det er ikke fordi han ikke vil bruge den. Det sker ca en gang dagligt at han laver udenfor bakken, men hvorfor?????

Han har lige fået ormekur og han er købt på brande dyreinternat for 1½ måned siden, hvor han lige havde gennemgået dyrelæge tjek uden anmærkninger. Han fejler altså ikke noget.

Har i ikke please nogle ideer eller råd da jeg helst ikke vil af med ham, men vi har små børn, så det går bare ikke der pludselig er lort rundt omkring.

Chiki


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat "laver" udenfor kattebakken
  • #1   14. nov 2009 Har du gulvtæpper på?
    Gismo gjorde det også ,vi prøvede alt,det endte med at gulvtæppet blev smidt ud og gulvet blev vasket af i rodalon. Det var simpelhen fordi han kunne lugte at der havde været andre dyr før ham. Kanin,chincilla,hamster og 1 kat før ham.
    Man skulle tro at han ville tisse istedet men nej kun lort.Det skal lige siges at det var kun i stuen han gjorde det,så købte en ekstra bakke til ham men det hjalp intet. Først da tæppet kom væk.
    Så har kun det råd at ud med det gamle gulvtæppe :O)


  • lea a
    lea a Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   14. nov 2009 det lyder jo godt så for der er intet gulvtæppe at smide ud og han er allerede kastereret...:-(

  • #3   14. nov 2009 Så prøv at vaske gulvet af i rodalon :o)

  • lea a
    lea a Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   14. nov 2009 han er indekat men kommer i løbegård to gange dagligt og jeg har to katte mere. Prøver med en ekstra bakke.

  • #7   14. nov 2009 hmm... min felix skider på gulvet hvis jeg ikke fjerner tis og lort i bakken et par gange om dagen. (har dyrt klumpe sand)
    hvad sand bruger du? klumpe sand kan klart anbefales, så syntes katten heller ikke det lugter sådan.
    en ektra bakke tror jeg også er en god idé. evt en uden låg. (svært når der er børn.)
    Men det kan være han ikke bryder sig om at gå derind fordi de andre driller og står uden for bakken, så han ikke kan komme uden om dem.

    Håber det lykkeds at finde ud af det.


Kommentér på:
min kat "laver" udenfor kattebakken

Annonce