{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jaloux kat? Det vel løgn?
  • #1   4. maj 2010 dte tror jeg godt de kan, vi havde en kat for mange år siden, en kat jeg havde da jeg lærte min mand og kende, hun kunne bestemt ikke li min mand og sprang på ham, og han havde aldrig gjort hende noget, tværtimod, så gjorde han alt for at komme ind på hende som at sørge for hendes mad og kæl dagen lang....

  • Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #2   4. maj 2010 Ja en kat kan sagtens blive jaloux...men giver Charlotte ret i at hvis din kæreste begynder at give katten mad og vand og giver den opmærksomhed så tror jeg det vil ændre sig. Held og lykke med det

  • #3   4. maj 2010 Okay, for i mine øjne er det sku løgn smiley Men meget tyder altså så småt på at det hænger sådan sammen, syns bare det er underligt.

  • #4   4. maj 2010 Jeg har også haft en kat, som var jaloux.
    Arthur var *min* katte-dreng, sad altid på skødet af mig, aldrig hos min mand.

    En dag vi havde en lille niece på besøg talte jeg åbenbart lidt for meget med niecen; da lagde han sig for første og eneste gang på skødet af min mand, spandt HØJT og kiggede over på mig: "se hvor jeg hygger mig her?" tror jeg han sagde.
    Jeg prøvede lidt efter at lokke ham over, nixen-bixen, det ville han ikke. Først da hende den 'lille møgunge' var ude af huset igen, ville han komme over hos mig.
    smiley
    Pia


  • #5   4. maj 2010 Hehe Pia D, det lyder til at katte jalouxi er en ting som faktisk findes, syns det er træls men da også sjovt.

    En af de mange ting som er sket er at min kat er så frygtelig renlig, næsten psykotisk renlig, men min kæreste's fine sko der skal der i hvert fald tisses på, selvom mine står lige ved siden af. Så det nok noget med at afmærke nogen ting, trods det er en lille hunkat. smiley ??


  • #6   4. maj 2010 Hun var ikke neutraliseret vel ??

    Vores gamle hankat havde en periode hvor alt nyt blev tisset på om det så var højtaler eller sko eller jakker you name og han var der :))

    Han hader nye ting..


  • #7   4. maj 2010 Før i tiden da mig og min søster besøgte min far en gang hver anden uge.
    Blev hans kat utrolig jaloux på os fordi min fars arbejdstider ikke var gode og han var ikke så meget hjemme i den uge vi ikke var der.
    Når så vi kom var det det eneste tidspunkt hvor katten også havde ham smiley
    Så han bed min søster op til flere gange i armen.
    Og mig i benene.
    Og han bed ikke bare lige hurtigt han sad fast.
    Så det kan være ret alvorligt.

    Dog efter jeg flyttede fast ud til min far inden jeg flyttede hjemmefra blev mig og katten bedste venner smiley


  • #8   4. maj 2010 Katte kan bestemt blive jaloux . Mine katte viser i hvert fald meget tydeligt, når de bliver jaloux/misundelige på hinanden.
    Jeg tror også sagtens, at din kat kan være jaloux på din kæreste.
    Eller måske er katten stresset over hendes tilstedeværelse - katte er ikke altid så glade for forandringer, og synes heller ikke om, at der går opmærksomhed fra dem. Og når der så kommer nye ting (damesko fx ;)) ind i huset som lugter "forkert" så kan man godt risikere at katten synes der skal tisses på dem. Det med at der bliver tisset på kæresters ting, er hørt før.

    Hvis hun begynder at tisse flere steder, så få urinen tjekket. Det kan jo være noget fysisk - urinvejsbøvl - der tilfældigvis viser sig nu. Og stress i sig selv kan give blærebøvl.
    Hvis katten ikke er neutraliseret, så vil det være en rigtig god ide at få det gjort.


  • #9   4. maj 2010 Maria Nej det var hun ikke. Men okay hehe. Ja det hjælper da også vi sætter hendes sko så den ikke lige får sat sig over dem.


    Natacha,- Dejlig historie, det var godt det endte godt mellem dig og lille mis smiley syns bare det er helt vildt hvor vildt det rent faktisk kan være med de små. Men man lærer jo med tiden at tackle det, regner jeg med (:


    Tinka. Tak for de forslag som du har fået skrevet, jeg er meget sikker på katten ikke er stresset idet hun er her, den virker så normal som den plejer, men nogen gange skal den lige lave lidt stunt's og ja hvis den tisser rundt omkring skal jeg i hvert fald nok få dens urin tjekket, men indtil videre har det kun været hendes sko som det gået ud over et par få gange.


Kommentér på:
Jaloux kat? Det vel løgn?

Annonce