{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Dårlig betaler - Moral {{forumTopicSubject}}

Jeg opretter denne tråd, fordi jeg kunne tænke mig at vide hvad I mener om følgende.:

Jeg har jo en annonce herinde, hvor jeg sælger killingehalsbånd. Jeg får én bestilling på 7 sæt og denne handel foregår helt efter bogen.
Så spørger samme person om nogle flere specifikke farver, fordi så har hun nemlig ti forskellige farver og jeg svarer, at jeg skal gøre hvad jeg kan for at få disse farver hjem ugen efter. Jeg bestiller varer på nettet ikke helt de farver hun har efterspurgt (kunne ikke skaffes) men nogle andre der ligner lidt, men som jeg ikke ville have bestilt ellers. Og hun siger ok for de farver. Jeg betaler fragt, som er rimelig høj i betragtning af at jeg ikke bestiller så mange varer denne gang, men én ville jo gerne have dem  Så jeg laver så de tre sæt til hende, som hun gerne vil have og da jeg har dem færdig, vil hun lige pludselig kun have de to af dem.. Nå okay. Det er da også okay.. Jeg skal nok få det solgt til anden side eller også bruger jeg det selv… Og så kommer vi til det… Nu begynder hun først at lade være med at svare, dernæst svarer hun hurtigt, at nogen har spamet hendes bruger og stjålet alle oplysninger og så spørger hun igen efter kontonr. Og efter et par dage mere skriver hun, at hun nok snart skal overføre pengene og her sidt til den 1/7 skriver jeg til hende om hun har husket mig ? hvortil hun svarer, at hun husker mig godt og intet andet… Mere sker der ikke.. Så sendte jeg hende en PB i fredags, med sidste chance for at betale ellers ville jeg lave en tråd i forum om hende… Trods det har hun ikke betalt for, hvad hun har bestilt…Sikke en moral !!! Og hun vil til at være reg, opdrætter. Jeg vil nødig handle med hende… For hende kan man helt åbenlyst ikke stole på… Og når man kan finde på at opføre sig sådan her over for andre mennesker, så betror jeg hende hvad som helst inde for avl og opdræt, som ikke er godt for branchen. Hvad mener I ?? Kan man tillade sig at gøre sådan ? Bestille en vare og når man så skal betale, så lader man bare som ingenting ? Fy for en person, er min mening ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig betaler - Moral
Kommentér på:
Dårlig betaler - Moral

Annonce