{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

KAT DER TAGER IMOD ANDRE KILLINGER HASTER {{forumTopicSubject}}

jeg har været så held/uheld at find 4 killinger i stalden. uden mor.
moren vil dem ikk mere smiley
de 2-3 uger gamle ved ar få øjne smiley

jeg håber på at der en der har en misse mor der vil tage imod dem.
jeg er ved at give dem en bland dyrlægen sage til imorgen så jeg kan hente ersatnings mælk.
men ville helst de fandt en ny mor,

og kunne godt bruge råd til at vide hvordan de skal passes. vi har taget dem i stuen for at de kan få varme og de stille nu efter at have fået lidt lunt mad.

håber nogen kan hjælpe med råd eller en ny misse mor

kelly


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KAT DER TAGER IMOD ANDRE KILLINGER HASTER
  • #2   18. dec 2011 hun har passet dem godt indtil nu. men idag lage jeg mærke til de skreg og jeg mer skreg. jeg fandt så mis mor og satte dem hen til dem hun gik helt amok bare de kom tæt på hende og hun krasdet og rev dem helt vildt.
    og hun har haft killinger får hvos hun selv lage dem ved os og der passet hun dem sammen med en andet kat der os havde fået killinger.
    men nu vil hun dem slet ikk,


  • #3   18. dec 2011 Har du tjekket om moren fejler noget siden hun lige pludselig afviser killingerne?

    Hvordan ser hendes patvorter ud?


  • #4   18. dec 2011 har kigget hende og kan ikk se noget. de ser fine ud. hun virker ikk øm når jeg røgte ved dem.??

    hun spiser og drikker os


  • #5   19. dec 2011 mis mor og killinger kommer selvf til dyrlæge imorgen tidlig.
    bare for at være sikker de okay og mor ikk fejler noget jeg ikk kan se


  • #6   19. dec 2011 Det er ikke første gang man hører om, at hunkatte der ikke får p-piller efter fødslen forlader deres killinger.

    Måske kan kattens værn eller dyrenes beskyttelse hjælpe med at finde en plejemor.


Kommentér på:
KAT DER TAGER IMOD ANDRE KILLINGER HASTER

Annonce