525 visninger
|
Oprettet:
Chip kastration erfaringer, hjælp? {{forumTopicSubject}}
Skal ud og se på en Norsk Skovkat fertil hankat på 2år, på fredag og nuværende ejer siger at han strinter lidt.. Hun mener så det er fordi hun har en hunkat som ikke er god ved ham og det er derfor at han gør det, kan det være derfor ? Og ville han stoppe hvis han kommer et nyt sted hen ?
Og nu ville jeg jo meget gerne beholde ham fertil, så er der nogen der ved om man kan gøre noget for at han stopper med at strinte,
Har hørt om chip kastration, nogen der har erfaringer med det. ?
Håber der er nogen der kan hjælpe
mar 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 160
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Der er intet du kan gøre for at lære ham at stoppe med at strinte, da det er kattens natur, så eneste mulige mulighed er at kastrere og håbe på det virker, eller acceptere at han strinter.. (eller lade være med at købe ham)
maj 2008
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 82
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Jeg er sikkert på at hans strinteri vil blive forstærket ved en flytning.
I det hele taget forstår jeg ikke at nogen tør udsætte deres hankat for den P-stick, især ikke med de bivirkninger det kan give.
Man bør gøre op med sig selv om kattens liv og velbefindende ikke er mere værd end sådan et eksperiment, som jeg mener p-sticken er, især da den er opfundet til hunde og ikke katte. Ingen ved helt nøjagtigt hvordan det ser ud med de langsigtede bivirkninger ved produktet.
mar 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 20
Jamen hun ville kun have 1000kr for ham da hjemmet var det vigtigste.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Min datter gjorde rent dagligt efter ham, og det tog da en del af DUFTEN men du var ikke i tvivl om at der boede en hankat hos hende.
Chip kastration erfaringer, hjælp?