{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Chip kastration erfaringer, hjælp? {{forumTopicSubject}}

Skal ud og se på en Norsk Skovkat fertil hankat på 2år, på fredag og nuværende ejer siger at han strinter lidt.. Hun mener så det er fordi hun har en hunkat som ikke er god ved ham og det er derfor at han gør det, kan det være derfor ? Og ville han stoppe hvis han kommer et nyt sted hen ?
Og nu ville jeg jo meget gerne beholde ham fertil, så er der nogen der ved om man kan gøre noget for at han stopper med at strinte,
Har hørt om chip kastration, nogen der har erfaringer med det. ?

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip kastration erfaringer, hjælp?
  • #1   27. mar 2013 Er han først begyndt med at strinte holder han kun op ved at han bliver kastrat.

• #4   27. mar 2013 Når først han er begyndt at strinte i sit gamle hjem, så er chancen for at han vil stoppe når han kommer til dig, uendelig lille, da han jo i et nyt hjem vil have større grund til at skulle markere sig, og selv en kasteration er ingen garanti for at han vil stoppe, da det er blevet en vane for ham, forskellen er bare at det ikke stinker lige så meget..
    Der er intet du kan gøre for at lære ham at stoppe med at strinte, da det er kattens natur, så eneste mulige mulighed er at kastrere og håbe på det virker, eller acceptere at han strinter.. (eller lade være med at købe ham)

• #6   27. mar 2013 Jeg ville ikke tude. Jeg syne også det lyder som et salgstrick, især hvis du skal betale mere end et symbolsk beløb for den.

• #7   27. mar 2013 Jeg er meget enig med Felis på alle punkter.

Jeg er sikkert på at hans strinteri vil blive forstærket ved en flytning.
    I det hele taget forstår jeg ikke at nogen tør udsætte deres hankat for den P-stick, især ikke med de bivirkninger det kan give.
    Man bør gøre op med sig selv om kattens liv og velbefindende ikke er mere værd end sådan et eksperiment, som jeg mener p-sticken er, især da den er opfundet til hunde og ikke katte. Ingen ved helt nøjagtigt hvordan det ser ud med de langsigtede bivirkninger ved produktet.

• #8   27. mar 2013 Okay tusinde tak for jeres svar, jeg tror at vi vælger at springe fra da jeg syntes det bliver for besværligt hvis han ikke holder op med at strinte smiley nå men så må vi kigge videre efter en hanmis smiley
    Jamen hun ville kun have 1000kr for ham da hjemmet var det vigtigste.

• #10   27. mar 2013 Det er nok det bedste Josephine smiley min datter købte en tidligere avls han( han var skøn) han blev kastereret, men strintede dagligt i 2 år og der efter når der var lugte han ikke ville have,, det gik tit ud over posten og reklamerne som blev sorteret i en stald og herre sko smiley
    Min datter gjorde rent dagligt efter ham, og det tog da en del af DUFTEN men du var ikke i tvivl om at der boede en hankat hos hende.

Kommentér på:
Chip kastration erfaringer, hjælp?

Annonce