{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Parring-0 røde dutter- men ingen løbetid? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en hunkat jeg har fået parret, første gang 6 januar men gik desværre i løb igen og kom ud til hankatten d. 17/2, men vi har ikke kunnet rigtig se hun har lyserøde dutter, ihvertilfælde ikke voldsomt, men hun er så heller ikke kommet i løb igen, hvor længe plejer der at gå inden de går i løb når de ikke er parret? første gang der gik rimelig længe imellem parring og hun kom i løb igen, tænker jeg skyldes det er en mørk årstid, men hvad så nu?
Hankatten er blevet far før, så det ikke fordi han ikke kan, men hvad kan det så være.
Hunkatten er blevet mere kælen, men ingen røde dutter.
Kan der være noget galt med hende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring-0 røde dutter- men ingen løbetid?
  • #1   29. mar 2013 hvor længe lader du hende gå ved hannen??? har du hørt/set han har været på hende...??? der er nogen der er længere om at få lyserøde dutter end andre det har jeg oplevet.... men der er jo ikk andet at gøre end at holde øje med hende el taget et smut forbi dyrlægen og få taget et røngen el scannet hende for at se om der er gevinst.... held og lykke med det

• #2   29. mar 2013 Det er ikke alle katte der for røde dutter. To af vores piger går en hel drægtighed igennem uden at man kan skimte det på dytterne, først til sidst når der begynder at komme mælk.

• #3   29. mar 2013 Jeg har også en hunkat, der ikke har røde dutter, før langt længere ind i drægtigheden end de ca 21 dage.
    Det at din kat er blevet mere kælen, kan være tegn på drægtighed, men kan selvfølgelig også være tegn på en ny løbetid eller en løbetid, der ikke udadtil har været så tydelig, som den plejer.
    Læg mærke til om hun begynder at spise mere og ellers ændre adfærd.

• #5   29. mar 2013 Altså - vi får snart en ny avlspige hjem, som var ved hankat d. 16/3 - opdrætter siger hun har MEGET røde dutter, selvom det ikke er så længe siden de parrede.

Kommentér på:
Parring-0 røde dutter- men ingen løbetid?

Annonce