{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Kiwi har født. {{forumTopicSubject}}

Jubii....
kl 04 i nat begyndte Kiwi sin fødsel, den første kom kl 05.30 (100g), den anden kl 06.48 (110g) og sidste kl 07.44 (95g). Kalahari var rigtig gnaven, hvis man havde rørt killingerne skulle man holde sig langt væk fra hende, de var jo farlige de små, tossede kat. Ved 9-tiden tog jordmoder Mona hjem, og vi andre lagde os til at sove. Eller det troede jeg da, for da jeg vågnede kl 11 var Kiwi væk. Killingerne lå hvor de skulle, men missemor var borte, jeg ledte og ledte, men hun var ikke til at finde. Endelig fandt jeg hende liggende i en dyne under et lammeskind. Hun havde ikke gjort sig ren efter fødselen og blødte. Næste øjeblik havde jeg dyrlægen i røret, som sagde at jeg skulle komme med det samme. Mona kom og hentede os og turen gik til dyrehospitalet. Vi kom til med det samme. Hendes blødninger var stoppet, og dyrlægen mente at vi sagtens kunne tage hjem og at den scanning jeg foreslog ville være helt unødvendig, der var ikke flere killinger.
Så vi tog hjem og lage Kiwi og babyerne til rette og smuttede en tur i Fields.
Da vi kom tilbage kl 16 strøg Kiwi ud af døren og Kalahari var lige i hælene på hende, vi fik dem heldigvis fanget hurtigt, men det var tydeligt at de var uvenner.
Vi fik lagt kiwi til sine killinger igen, og jeg skulle lige tisse, da Mona så sagde "Kiwi har altså en bobel bagi".
Og sørme så om der ikke kom en killing til, denne var dog dødfødt. Men gad vide om dette kunne ha været ændret hvis jeg havde stolet på mig selv i stedet for dyrlægen, dette finder vi jo aldrig ud af, men det var klart en kedelig oplevelse.
Mona ringede så til dyrlægen, og bla bla bla, det endte med at vi fik pengene tilbage sammen med en stor undskyldning fra dyrlægen.

Nu ser her ud til at være ro i hytten, Mona er hjemme hos sin forlovede (hi hi), Kalahari ligger og surmuler nedenunder, men Kiwi ligger så fint og passer sine små missebørn.

En stor tak til Mona for at hun havde lyst til at være jordmoder, det var en fornøjelse, syntes både Kiwi og jeg.

Sorry for alle stavefejlene osv. men har ikke fået meget søvn, så jeg er meget træt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kiwi har født.
Kommentér på:
Kiwi har født.

Annonce