{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Hvornår føder hun...ca....?!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i et stykke tid været i tvivl om hvor vidt Maja er gravid. I løbet af de sidste par uger er jeg blevet sikker.
Hun er ikke så overdreven tyk, men man kan se og mærke rigtig meget aktivitet i maven. Som om maven nogen gange trækker sig sammen og man kan fornemme 2 pølser..
Hvor lang tid tror i der går før hun føder? Jeg er så spændt... smiley
Håber der er andre der har set det samme og kan hjælpe mig lidt..

Mig&Maja <3<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår føder hun...ca....?!?
  • #1   24. apr 2006 Jeg har regnet mig til at hun burde være i ca 9 uge... Er det ikke 9 uger de går? Er det normalt at maven trækker sig sammen så mange kan fornemme killingerne?

• #2   24. apr 2006 Uh, lyder spændende... Men det passer også fint med da jeg blev mistænksom første gang... så må hun hellere blive inde fra nu af... smiley Glæder mig...!

• #3   2. maj 2006 Okay det lyder som det jeg så.. smiley Nu er jeg lidt mere rolig, det ser bare voldsomt ud nogen gange...
    Jeg er så spændt, og syntes hun har gået lang tid nu. Man kan jo rigtig se at det er tiden for det, med alle de fødsler på KG lige nu. Jeg syntes hun virker lidt hævet bagi, men ikke slimet... Jeg må hellere holde øje med hende. Hun kan jo ikke blive ved med at trække den ud... smiley

Kommentér på:
Hvornår føder hun...ca....?!?

Annonce