{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Hvad syntes i? {{forumTopicSubject}}

Heej dejlige mennesker..Jeg har en kat som kat som lige har fået et kuld killinger.Og så har jeg en nere kat på 4 måneder.Og han er meget intraserret i dem, og de er begyndt at gå rudt så nogle gangeøsætter jeg dem ud på gulvet så de kan gå.Men jeg ved ikke om jeg skal lade Anton (Katten på 4 måneder) gå hen og snakke med dem for er ikke sikker på han ikke gør dem noget?Hvad syntes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad syntes i?
  • #3   19. aug 2013 Hvis killingerne lige er født og de endnu ikke har fået øjne endnu, så skal du ikke sætte dem ud på gulvet, så skal du lade dem blive i deres kasse med deres mor og vente de 1-2 uger til de har fået øjne, så kan du sagtens lade Anton hilse på killingerne, han vil være en fantastisk legeonkel for dem..

  • #4   3. sep 2013 De har fået øjne nu og er lidt over 5 uger:)Men jeg mødte et skrækkeligt syn for en uge siden...!En dag da jeg kom ind i stuen var Anton ved at tage livet af en af killingerne..Jeg fik ham straks til at give slip men killingen var meget tæt på at dø.Men jeg fik dog liv i den igen!Jeg gav så Anton en ordentlig skideballe!Og derefter var han bange for dem..Men tog squ ved en af dem igen..Men der nåde Merle (moren til killingerne og Anton) at få fat i Anton inden han tog livet af den...
    Momo&Gaia<3 Neutraliser katte i DK:Undskyld mig sprog men hvad fanden bilder du dig ind?Jeg skal da godt nok selv bestemme om jeg vil havde killinger på min kat!Så bland dig unden om hvis ikke du kan svare ordenligt!...
    Heidi N *slave for Tøsen og Smilla*:De havde fået øjne:)


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 50
    #5   4. sep 2013 Du lyder til at være en super moden og fornuftig katteejer, Karolina - eller?

  • #6   4. sep 2013 Jeg håber der er nogle voksne som tager ansvar, det er ikke smart, at kattemor får killinger lige oven i hinanden, både fordi det slider på mormissen, men også fordi der er så mange katte og killinger som ikke kan få et hjem smiley

    Jeg undre mig, jeg har aldrig hørt , at en ældre killing har taget livet af en lille killing? Min nu 4 måneder gamle killing leger vildt og voldsomt med min kastrat på knapt 2 år som vejer over 6 kg og lille Mitti vejer ikke 1800g endnu,, det ser voldsomt ud når de leger, men det er kun leg.


  • #9   1. okt 2013 Killingerne har fået et hjem nu....

Kommentér på:
Hvad syntes i?

Annonce