531 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Maja føder nu... Maja føder nu...

Det har været en laaang nat inat.... Maja begyndte at opfører sig meget mærkeligt ved 3 tiden i nat. Hun har bare miauvet bare jeg gik 2 meter væk fra hende, og hvis jeg f.eks. gik på wc, kom der en højgravid Maja humpene efter mig.
Hun har været helt rundt på gulvet, har næsten ikke kunne kende hende. Hun kunne slet ikke finde ro nogen steder. Så til sidst lukkede jeg hende ind i mit skal, nederste hylde er ledig. Men bedst som man kigger væk hopepr hun op på hylden lige over, og så går vandet. Selvfølgelig.
Men laaaangt om længe for cs 30 min siden kom første killing. Hun så godt nok forkert ud i hovedet da killingen hang ud af måsen. Efter den lille killing var kommet ud virkede hun helt rundt på gulvet. Ville bare ud fra mit værelse, og turde ikke rigtig nærme sig killingen.
Så fik jeg en ny plan. Jeg flyttede hendes kasse ud på toillettet, hvor der er jo. og inden jeg fik set mig om var nr 2 kommet.
Hun virkede stadig ikke særlig interresseret, men jeg lagde dem sammen så de kunne holde varmen. og ½ min efter gik hun hen og hentede den ene, og jeg smed den anden over til hende. Nu krydser jeg bare fingre får at resten går godt, og hun tager sig af killingerne. Jeg tør ikke forstyrre hende ret meget mere, hun er så forvirret.
Men ind til vidre har hun fået 2 DEJLIGE killinger.... Håber der kommer flere smiley Glæder mig til at vise billeder af mine små basser...

Det var bare lig det jeg ville sige, ja okay hej..! smiley (jeg er bare så glad, selv om jeg ikke har sovet hele natten)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maja føder nu...
Kommentér på:
Maja føder nu...

Annonce