Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegn? Fødsel snart?
  • #2   6. apr 2015 igår sagde min mand "Misse er urolig, tror hun snart skal føde"...til morgen lå hun i kurven i katterummet med to små grå killinger , så han havde ret. .

hvordan går det hos jer, er der kommet små der også?..... smiley

• #3   6. apr 2015 Nej, desværre smiley smiley

Og stort tillykke med jeres små missere smiley smiley

• #5   12. apr 2015 Ja. Men den "dummeeee" mis har gemt dem smiley

• #6   12. apr 2015 Det er jo et instinkt katte har. Især dem der lever frit ude. Så selvfølgelig har den da gemt dem. Den har nok lagt dem der, hvor den selv har syntes der var mest sikkert. Er det den som du fortæller om i din profil. Har i set hende og killingerne efter fødslen og ved om det er gået godt for både morkat og de små.

• #7   12. apr 2015 Hvis det er en inde-/udekat, forstår jeg ikke, hvorfor du har ladet katten komme ud op til fødsel. smiley

Nu kommer de frem med 8-9 uger og er vildkatte. smiley

• #9   12. apr 2015 Har hun gemt dem et sted indenfor, eller har hun født dem ude ?

• #10   12. apr 2015 TS skriver jo i profilen at det er ude katte der ikke kommer ind. Så det er den oplysning jeg synes fortæller at der her må være tale om en kat udenfor eller i laden måske. Samt at bestanden gik fra 16 og nedad pga sygdom og trafik med 4 tilbage og nu en med killinger. Men den kan da ikke ha født inde for så var det vel muligt at finde den.

• #11   12. apr 2015 Misse valgte en dejlig fletkurv med tæppe ude i vort hvalperum der ligger hun med de to mislinger der blev født 2 pinsedag, og der bliver hun, har det som en dronning mad serveres ren bakke og nussen af både killinger og hende.....UD????? hvorfor dog det, hun har det frit, men vælger diva-livet!

desværre er mit kamera i udu så ingen billeder.

• #12   14. apr 2015 Hej og undskyld mit sene svar.
    Som Britt siger er hun kun udekat smiley Mormissen er kommet tilbage og virker glad og tilfreds smiley Så alt er gået glidende smiley

Kommentér på:
Tegn? Fødsel snart?

Annonce