Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killinger, tekstikler
  • #1   25. okt 2015 Øhh hvorfor??

• #2   25. okt 2015 fordi jeg har været i tvivl om kønnet på killingerne. så var der jo ingen tvivl når jeg kunne tjekke for stenene. en anden gang, skulle du måske overveje hvordan du stiller et spørgsmål til et spørgsmål, du lyder meget fordømmende.

• #3   25. okt 2015 Hvordan kan jeg lyde dømmende ud fra 2 ord???
    Der var inden dømmende tone ment i mit spørgsmål, jeg forstod blot ikke hvad du skulle bruge det til.

Men du kan kønsbestemme ud fra afstanden mellem anus og urinleder, der er langt mellem de 2 huller på drenge og på piger sidder de lige under hinanden.
    Det er meget individuelt hvornår du kan se kuglerne på hankatte, nogle kan du se dem på efter blot få dage andre går der mange uger før de er synlige, så der er ikke et egentligt svar på dit spørgsmål.

Men undskyld hvis jeg fik trådt dig over tæerne smiley
    Du kunne måske overveje at stille uddybende spørgsmål når du opretter emne smiley

• #4   25. okt 2015 Det var ikke fordi du trådte mig over tærene. Jeg syntes bare det er sjovt at man ikke bare går forbi spørgsmål, hvis man alligevel ikke svare, eller stiller et hvorfor, der er jo en grund til at man stiller spørgsmålet og syntes da selv at mit spørgsmål er uddybet som det burde, da det jo ikke er et kompliceret spørgsmål. ??

• #5   25. okt 2015 Jeg har lige fået svar på mit spørgsmål af en anden bruger.
    så jeg takker for opmærksomheden..
    god aften smiley

• #6   25. okt 2015 Det kan være meget forskelligt. Mine killinger har typisk fyldt deres pung ud allerede dagen efter fødslen. Der findes dog killinger der først får dem ved en 8-12 uger.
    Dog vil jeg tro det kan være meget svært at mærke dem allerede ved nyfødte, så småt det hele er smiley

Jeg synes det er nemmere at se om killingen har en sprække eller en pung når de er helt små end at vente til de er så gamle at man skal mærke efter testikler smiley

• #7   26. okt 2015 Ja, nu er de 8 uger smiley jeg har dælme været i tvivl mange gange. men det er vidst 4 tøser smiley

• #8   26. okt 2015 Denne kan måske hjælpe smiley

http://pawpeds.com/pawacademy/beginnerscorner/breedingalitter/kittens_dk.html

• #9   26. okt 2015 Sandra - det svære er også når man kun har samme køn smiley Nemmere når man har nogle af hver og kan se forskellen. Men så store de er burde du kunne se en sprække når du kigger godt efter smiley

• #10   27. okt 2015 Ja, det er også det Jeg er kommet frem til at det er det jeg kan se. men du har fuldstændig ret, jeg har kigget og kigget, og tænkt det kan da ikke være rigtig at der ikke er bare en der ikke ligner de andre ??

Jeg har haft kat i rigtig mange år også killinger, men den her gang blev jeg godt nok forvirret. smiley

Kommentér på:
killinger, tekstikler

Annonce