{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Manglende stambogsnumre....MCO {{forumTopicSubject}}

Min lille Garfield har tyske forældre. Begge forældre har stamtavler i Katzenverein e.v Leverkusen.

Og nu er jeg stødt ind i et lille problem. I farens stamtavle er der flere af forfædrene der ikke har opført et stambogsnummer ?! - Derfor kan de ikke komme i Garfields danske stamtavle - og derfor har han en del tomme rubrikker hos forfædrene.

Felis Danica skriver at de kan komme på hvis jeg kan fremskaffe de manglende stambogsnumre. Men hvordan gør jeg det?

Jeg kan finde kattene i Pawpeds - men dér står heller ikke stambogsnumre.

Har nogen af jer MCO folk disse katte i nogen af jeres stamtavler MED stambogsnumre??

Xarelan The White of Fantasy Vally

Lobelia of Fantasy Vally

Lafayette of Monhegan Island

Casimir of Diamond Beach Cat´s

Kevin of Southern Romance

Felicitas de la Séjour


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende stambogsnumre....MCO
  • #1   30. jul 2006 Jeg har Googlet atl jeg kan - og skervet til de opdrættere der stadig eksisterer ( opdrættere at de katte jeg manngler numre på ) men jeg har endnu ikke fået noget respons.
    Den tyske opdrætter´s katteforbund ( og tysk er ikke lige mit "nummer" så det besværliggør jo osse kommunikationen en del ) kræver åbenbart ikke at der absolut er stambogsnumre på kattene, så hun har ikke disse numre. Der er dog stambogsnumre på hendes killinger, men dem der ikke er på er jo osse forfædre fra 90 o.l


  • #2   30. jul 2006 Hold da op - jeg kan selv ikke stave/ramme tastaturet mer` :o)

  • #3   30. jul 2006 susanne sloth P
    Tak skal du have - men jeg har fået skrevet til de opdrættere jeg kunne finde.
    Men jeg vil da gerne have dig i tankerne, hvis det bliver aktuelt.


  • #4   1. aug 2006 Jeg har fået hjælp til at finde 4 ud af de 6. De 2 sidste´s opdrættere findes ikke mere, så dem kan man nok ikke opdrive. Men 4 er jo bedre end ingen :o)

  • #5   1. aug 2006 Poly - Det er det i hvert fald, altså bedre med fire end ingen..

    Kender godt det med at google og søge på opdrættere, og det var endda bare for at finde billeder at nogle bestemte katte.



Kommentér på:
Manglende stambogsnumre....MCO

Annonce