{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Gianna's killinger 2 {{forumTopicSubject}}

det hele er noget L*** og jeg har det bare så skidt. kl. 8 i morges begyndte hendes veer igen og kl. 9.20 kom er endnu en død killing så vi skyndes os til dyrehospitalet men det var for sendt. scanningen kunne ikke finde et hjerterhytme så den sidste lille en er nok død. nu venter vi bare på at den skal komme ud. alt er gået galt og jeg har bare lyst til at gå i seng og tude sammen med Gianna. Sikke en mega dårlig dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gianna's killinger 2
  • #1   28. aug 2006 tak Britta, ja man følger sig bare så magtesløs. og vi prøvede jo 3 gange for bare at få hende gravid.... hele sommeren og mange penge er gået på det her. jeg følger helt at jeg har svigtet Gianna. hun er meget stille lige nu.

• #2   28. aug 2006 Hvor er det synd for både jer og Gianna.. smiley
    Har ikke selv prøvet det, men kan godt forestille mig at det må være hårdt at opleve ens kats killinger dø på den måde.. Og det må da også være hårdt for katten.. smiley

Håber ikke du helt har mistet modet på at have opdræt, for nogen gange er alting bare SÅ uretfærdigt mod en..

• #3   28. aug 2006 tak Camilla, nej vi har ikke mistet modet men vi tager en pause nu og Gianna skal sterileseres. det er bedst for hende. hele det her har været for meget for hende. så vil vi så vente ind til den perfekte lille pige kommer og så prøve igen. planen var jo at vi ville have beholdt en hun killing fra gianna...... :0(

• #4   28. aug 2006 Åhh nej dog Josefine.. Hvor er det bare trist.. Sikke da en rigtig kedelig oplevelse.. Jeg føler med dig.. Og Gianna også.. Ved dyrlægen hvorfor?

Øv altså hvor er livet uretfærdigt engang i mellem..

• #5   28. aug 2006 Ok.. Det er da også uheldigt og uretfærigt.. smiley

Så håber jeg da at I finder en sød lille pige, som i så kan starte op med, og at det hele går langt mere smertefrit til den tid smiley

• #6   28. aug 2006 så er den sidste også kommet. også død så nu er det over. hun kalder sådan efter dem, den stakkel.

• #7   28. aug 2006 Stakkels jer... Men godt at det nu er ovre, så i kan begynde at se fremad igen.

Kommentér på:
Gianna's killinger 2

Annonce