{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Ku' påvirkning af hankat få May i løb? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg går jo så og venter på at May skal komme i løbetid, så hun kan blive parret. Jeg tog hende fra p-pillerne d. 1.10, så der er ikke engang gået halvanden månede endnu. Men igår kom hende jeg skal låne hankatten til at snakke om, om det måske kunne få May til at komme hurtigere i løbetid hvis de to gik sammen og påvirkede hinanden?

May er ikke i løbetid, men de sidste 2-3 uger har hun været særligt følsom omkring haleroden/under maven nederst.. Hun siger sjove lyde når jeg nusser hende der, men lægger ikke halen til side eller noget, så der er lidt hormoner igang i hende tror jeg..

Hvad er jeres bud herinde? Ville det være en god eller dårlig idé at sætte dem sammen før hun kommer i løbetid? Enten for at fremprovokerer en løbetid, eller for at de så bare kender hinanden når den tid kommer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ku' påvirkning af hankat få May i løb?
  • #1   10. nov 2006 Det kan faktisk godt påvirke en hunkat til løbetid at gå sammen med en fertil hanmis.

• #2   10. nov 2006 Det tror jeg helt sikkert, hvis det er en rigtig hankat.
    Da vi fik Pepzi, var hun ikke i løbetid, det kom hun meget hurtigt, da Cirkus opdagede at hun var flyttet ind, hun havde en rød hale (cirkus) efter sig, de første dage og blev parret næsten hele tiden, han kunne ikke lade hende være, vi måtte lukke ham ude, så hun kunne få lidt fred, så hang han skrigende på vinduerne, indtil at han blev lukket ind igen, se det fjerde sidste billede her, det siger alt:
    (link fjernet)
    65 dage fra hun flyttede ind til os, fødte hun 6 killinger.

Claes

• #3   11. nov 2006 Hej Eva.

Det vil helt sikkert påvirke til at hun kommer i løb hurtigere og så lærer de måske også hinanden godt at kende først - så det kan have mange fordele.
    Diva har været i løb 3 gange indenfor det sidste, og der plejer ellers at gå ca. 3 mdr. imellem - så det er HELT SIKKERT fordi Jaguar er ved at være kønsmoden og lugter af fertil hankat.

Så få du bare hankatten hjem til din lille fine missepige, så der kan ske spændende ting og sager :o)

Jeg venter også bare på det samme her hos mig, hi hi.

• #4   13. nov 2006 Okay.. Det lyder godt.. Jeg har møg travlt de næte to weekender, så vi har aftalt d. 1.12 :o)

• #5   18. dec 2006 Hmm, indtil videre har det ikke hjulpet, og han katten har da været her i 17 dage nu.
    Men May ér meget interesseret i ham og hun er sådan stadig næsten i løbetid og så alligevel ikke..

Hehe, jeg håber bare hankatten kan finde ud af det til den tid..

Kommentér på:
Ku' påvirkning af hankat få May i løb?

Annonce