{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

avlshanner udenfor ???? {{forumTopicSubject}}

hej vil egentlig bare høre om jer der har fertile avlskatte gående hvor er de ude eller inde ??? og hvis ude hvordan er det indrettet og omvendt ??
jeg har mine hankatte gående ude i kattegård med et lille skur til der er i forbindelse til vores garage ,,,, der har mine 2 drenge deres hjem .. i den er der skabe der er skåret som huse og de er foret med halm og vi har i forbindelse med det kolde vejr isoleret med flamingo plader og lidt mere halm og til sidst en baby dyne og en baby sovepose... skal ha isoleret huset bedre til sommer men hvordan går jeres drenge ????
Hilsen Ditte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  avlshanner udenfor ????
  • #1   26. jan 2007 Hej Ditte jeg var lige inde og se dine skønne misser, men det ser da ud som om at de fertile hanner hygger sig inde i stuen ! Hva er den af Ditte ? Ha ha ! Knuz.

• #2   26. jan 2007 Britta har det lidt som dig det er min dårlige samvittighed det med at de går ude .. og derfor vil jeg gøre det så godt som muligt for dem .... de kommer dog ind engang imellem men desværre strinter de og derfor er det kun en dag af gangen de er inde ,,,,,, ville gerne ha dem inde og nusse da de begge er utrolig skønne og søde ,,,,,, selvom Hansom slipper en vind ret tit ggggg damn det stinker og han elsker at stikke sin bagdel op i hovedet på mig og andre ggg .....
    Linda ja de er da inde engang imellem 'SSSSS*

• #3   26. jan 2007 Ditte - du kan give dem bukser på når de er indenfor. smiley

• #4   26. jan 2007 kristina gggg

har forsøgt meeeen at slås med en stor fed hankat på næsten 10 kg ai tak gggg selvom de begge har tålmodighed som en engel så er der grænser ggggg

• #6   26. jan 2007 christine mine kommer oxo ind og hilser på killingerne og der er ingen problemer der *SS*

Karen ja ville ønske jeg kunne begrænse det med at de strinter ved at fjerne piger når de er i løb men i dette hus er der absolut ingen døre ggg såååå det med at lukke noget går ikke ,,,, har dog dør ind til wc gggg heldigvis meeeen der ville jeg aldrig lukke dem ind er sgu for småt *SS*

• #7   26. jan 2007 Karen det er så lille at man ikke engang kan skifte mening derude *Gggggggg*

• #8   26. jan 2007 Ps Karen du er bare så sjov gggg kan liiige se mig selv stå der imens kattene styre huset ggg NOOOT

• #9   26. jan 2007 Mine går inde på lige fod men pigerne, og vil håbe at det altid kan blive sådan.

• #10   26. jan 2007 damn er det kun mig der har hankatte der syntes at strinteri er det sjoveste i verden gggg suuuuk

• #11   27. jan 2007 Hej Ditte

Jeg har haft en hanmis gående ude. Sylfiden havde sit eget hus og have. En stor isoleret gæstehytte og tilbygget løbegård. Han strintede på livet løs alle steder.
    Men jeg synes det er synd at have en kat gående for sig selv på den måde, alt for længe....
    Han havde en steriliseret hunmis som selskab - hun trivedes bedst derude, så det var ideelt.
    Den ene vinter han gik der havde jeg 2 varmelamper/griselamper derude som varmekilde. De opvarmede hele gæstehytten ( kaldet knaldhytten ) så der var dejligt lunt, osse selv om det var streng frost.

Men min mening er stadig at katte ikke skal gå for sig selv, og er det nødvendigt, skal det være så kort en periode som muligt...... :o)

• #12   27. jan 2007 poly *SS* er helt enige om at de ikks skal gå alene ... mine drenge går sammen og putter sammen i de isoleret huse der inde og der er ingen krig imellem dem overhoved ville aldrig lade kun den ene gå derude på trods af at det er Hansome der strinter *S*

• #13   18. feb 2007 Mine drenge går også inde, så nogen gange så lugter der selvfølgelig, når pigerne går i løb, og drengene skal hævde sig...

Jeg syntes det er lidt sjovt at folk siger: "Der lugter af kat" når de IKKE siger: " Der lugter af gris" - når de henter en halv gris.... hvad forventer de lige der lugter af hos en opdrætter af katte...violer..?

Nu er det ikke særligt slemt hos mig, da kattene er tilknyttet en stor kattegård, samt det at jeg godt kan li at ha det ok...bare en tanke...

Kommentér på:
avlshanner udenfor ????

Annonce