{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Amira skal parres! {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så glad, jeg har fundet den perfekte hankat til min smukke amira. Så i dag stopper vi med p-pillerne og så snart hun kommer i løb kører vi hele vejen til Lemvig :) Så forhåbentlig bliver der en vellykket parring ud af det. I den anledning vil hun også gerne dele 3 udfordringer ud smiley - Og vi vil selvfølgelig også gerne modtage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amira skal parres!
  • #1   26. feb 2007 Kæmpe tillykke.. smiley
    jeg har også selv fundet en Han til Putti.. så jeg glæder mig til hun kommer i løbetid igen..:P

Jeg vil gerne modtage udfordring smiley

• #2   26. feb 2007 Mange tak - jeg kan næsten ikke vente!! En udfordring er sendt til dig smiley

• #4   26. feb 2007 Hjertelig Tillykke...

Jeg vil lige høre ham hannen har de andre dyr?? for hvis de har det kan det godt forstyre hendes løbetid....
    (nogle gange er det bedre at hannen kommer til hunnen for han er kvinde gal mere end hun er hangal og når hun lige er blevet smidt fra hendes flok vil hun nogle gange ikke stifte familie.... det er ikke for at være ond jeg siger det det vil jo bare være surt hvis det går i vasken)

• #5   26. feb 2007 og ja hun er godt nok flot....

(glæder mig til at se de små....)

• #6   26. feb 2007 okay men da Spike skulle pare en så tog vi ham over til hende for at hun ikke blev forviret af alle de lugte vi har her og jeg kan sige at han gjorde et rigtigt flot arbejde så det er ikke ens for alle... (og den ene han paret havde været nede ved en han hvor de var lukket samen og der kom der ingen killinger ud af.... men da Spike kom så fik hun killinger på hende)

• #7   26. feb 2007 Jeg har nu også hørt at man skal bringe hunkatten til hankatten... Amira falder heldigvis hurtigt til, så tror ik det bliver et problem. Har lagt et billede af hendes kommende kæreste ind under hendes profil smiley

• #8   26. feb 2007 super mega tillykke, det bliver bestemt nogle flotte killinger. du må da ligge dem her ind når det er så vidt. bliver helt vildt spændene.

• #10   27. feb 2007 Tusind tak smiley
    Ja det gør jeg smiley - og de bliver selvfølgelig oprettet når den tid kommer.
    Tja, jeg tror bare vi kører hende til Lemvig som aftalt, i tilfælde af at hankatten kun vil derhjemme - ellers er det en ret lang tur tilbage. Han har parret en hun før som kom til ham og det var gået fint.

• #11   2. mar 2007 Hunkat til hankat.....der er en stor chance for, at hunkatten går ud af løb grundet flytning.

Hankat til hunkat, ikke almindeligt, men hunkatten er stadig i løb, og det kræver en sej hankat....

Held og lykke

• #12   2. mar 2007 Dengang det var mig gik Mea Hele tiden ud af løbetid når hun blev transporteret op til hankatten. Til sidst fik hun bare lov at blive til hun kom i løb igen og blev parret (skete heldigvis ret hurtigt)

Kommentér på:
Amira skal parres!

Annonce