446 visninger
|
Oprettet:
Er min hunkat måske ikke drægtig? {{forumTopicSubject}}
Hejsa allle
Min hunkat Freja skulle nu være 58 dage henne, hendes patter er blevet riemlige normale igen, hun har slet ikke taget på den sidste uge og jeg kan ingen killinger mærke sparke i hende.
Hun har slet ikke gjort tegn på at komme i løbetid igen efter at hun er blevet parret og derfor troet jeg jo at jeg var rimelig sikker, plus hendes patter hævet op og hun tog en del på i vægt. Nu er alt normalt igen, så har hun mon bare snydt mig hele tiden? hvad tror i?
Hvis hun ikke er drægtig burde hun så ikke være kommet i løbetid igen? hun går sammen med hankatten hele tiden.
Knus Carola
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Eller er der mon tale om en "falsk" drægtighed, hvor kroppen reagerer som en drægtig efter en parring?
Poteklem.
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 9 Svar: 22
Jeg er helt sikker på at hun ikke har aborteret fordi kæresten og jeg er så meget sammen med kattene, så det er jeg bare helt sikker på at vi ville have opdaget.
Men jeg kan sagtens tro på at hun har været falsk drægtig indtil nu. Men jeg håber bare så højt at hun bare har en lille killing til mig. Det er bare så ærgeligt når man har ventet så længe på det og har gjort alt klar til fødsel og killinger.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Er min hunkat måske ikke drægtig?