{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Bella flytter killingerne {{forumTopicSubject}}

Hun flyttede de små om bag vores fyr i aftes, og jeg kunne se hun var i færd med det samme her til morgen. Og hun ville ikke acceptere et tæppe at ligge dem på, de skulle ligge på det bare betongulv! Og helst under fyret! Så er gode råd dyre, for der er meget trængt bag fyret og ikke mindst under. Men jeg vendte min vasketøjskurv på siden og lagde den i fødekassen. Jeg lagde en af mine t-shirts ind i bunden af vasketøjskurven, en pude ovenpå (for at holde på varmen indeni), og den lader til at være accepteret pyha smiley Hun er ellers en stædig dame!

Orv ja: Så er der billeder af de små, kig forbi Bellas side smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bella flytter killingerne
  • #1   25. mar 2007 Det er bare at lade stå og lade missemor få ret,hun bestemmer og du kan intet gøre,udover at prøve at gøre det så mageligt og lunt for dem,der hvor hun nu har lagt dem...Har selv prøvet det,var dog så "heldig" at det blev under sofaen og at missemor accepterede underdelen af en transportkasse...:-)

  • #2   25. mar 2007 Har selv haft samme problem - min missemor var overbevist om, at det perfekte sted for hendes killinger var lige over en trappe. At killingerne konstant skvattede ned af trinene og var ulykkelige når de ikke kunne komme op igen var hun ret ligeglad med - det var jeg til gengæld ikke..!

    Heldigvis fik jeg min vilje til sidst - nu ligger de trygt og godt under trappen istedet smiley


  • #3   25. mar 2007 Nu har Bella ligget med killingerne i vasketøjskurven siden i formiddags, og de lader til. at have det fint - så jeg håber de bliver der, selvom det betyder at jeg lige skal ud og købe en ny vasketøjskurv smiley

Kommentér på:
Bella flytter killingerne

Annonce