{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

SÅ ER DER LIV!!! :D {{forumTopicSubject}}

jubii... igår mærkede jeg for første gang nogle små spark i Amiras mave... havde ikke regnet med at kunne mærke dem endnu, men der er gang i dem... Kunne mærke spark på to forskellige steder, men så tyk som hun er skulle hun også meget gerne bære på mere end en!!! Uhh hvor jeg glæder mig, nu begynder det pludselig at virke mere virkeligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ ER DER LIV!!! :D
  • #1   24. apr 2007 Weeee, hvor dejligt!!!!!

Ja, det føles skønt, når man mærker sådanne små liv derinde! Den følelse glemmer man aldrig!

Held & lykke med den fortsatte drægtighed!

Poteknus.

• #2   24. apr 2007 ja det er helt fantastisk!!! Det er også ret sjovt at hvor Amira før ikke har været vildt begejstret for at blive rørt på maven, nyder hun det fuldt ud nu... nu skal man nærmest bare nusse hende på maven!!!

• #3   24. apr 2007 Mange tak!
    Det går ihvertfald rigtigt stærkt i de sidste par uger... Men amira begyndte allerede at blive tyk da hun var 3 uger henne... Du kan tydeligt se forskel på dievorterne efter 3 uger smiley Har du prøvet at veje hende? Amira startede med at veje 3,5 kg - nu vejer hun 4,5 smiley

• #4   28. apr 2007 Jamen så skulle der jo gerne være omkring 14 dage til hun føder... Hold op man kan mærke de små tydeligt i Amiras mave nu... De tonser rundt derinde...

Kommentér på:
SÅ ER DER LIV!!! :D

Annonce