{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Så kom de små killinger :) {{forumTopicSubject}}

Så fik min ene kan endelig killinger :).

Det hele startede med at omkring kl. 1 begyndte hun at gå og mijave og kravle op og ned fra høloftede hele tiden.
Ved halv 5-5 tiden var hun på vej der op, og så gik jeg med, hun stod og ventede på at jeg kom op af trappen, og så løb hun hen til en lille rede og lagde sig.
Hun begyndte at få lidt ver, så jeg skyndte mig ned efter min far, men da hun så ikke kunne se mig mere begyndte hun at mijave helt vild og løbe efter mig, så gik med tilbage til reden, og ringede så til min far.
Omkring halv 6 kom den første killing, en helt sort en :), og så lidt over en time senere en mere helt sort en, og så ca. en time senere en sort og hvid, og så gik der ca. over en time og så kom der endnu en helt sort en :), den kom lige da jeg var kommet der op igen, efter at ha lukkede heste ind, og så gik der omkring 10 min. så kom der en lille mærke orange :).

Den orange spiser ikke rigtig, og er rigtig lille, så er lidt nervøs for den, men håber den klare det.

Misse mor er godt nok træt, hun orker næsten ikke at slikke sig selv, men det er også forståligt efter at ha fået 5 unger ;p.

Har sat og kiggede på hende og nussede med hende siden halv 5 og så til nu.
Puha, jeg er godt nok træt, men det er det hele værd :D.

- Kristina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom de små killinger :)
Kommentér på:
Så kom de små killinger :)

Annonce