Endelig kom killingerne MEN!! Endelig kom killingerne MEN!!
Hej..
Så kom Kisser endelig med hendes killinger som hun havde født oppe på et halv tage hvor det er umuligt at komme ind for mennesker... jeg tror faktisk at de desværre var døde.. men hele 3 små tykke killinger kom hun med lørdag morges...
men nu har jeg lige et par spørgsmål...
Sidste gang vi havde killinger, fik de en infektion/virus hvor de fik tynd mave og røde slimhinder rundt om deres øjn og løbende næser... og er det som om jeg syntes at de killinger hun kom med, deres øjn løber og de har noget ved næsen... den ene af dem har røde slimhinder.. jeg ved ikke om det er noget de har fået fordi de er kommet ind i varmen hvis de overhovedet kan få det af det.... tror i igen at det har det virus værk.. det er kun 3 uger og er derfor ikke begyndt at gå på bakke endnu.. men jeg har dog givet dem noget opblødt killinge mad og noget vand...
Tror i at det er noget eller??? jeg vil helst bare ikke til og i gennem sådan noget igen... da jeg syntes det er mega synd for killingerne og sikke noget når de har tynd mave... men som sagt så ved jeg ikke endnu om de har det??
lige et sidste spørgsmål.. jeg giver mine katte hvidløg i maden for lopper den var den eneste måde som lykkes sidste gang hvor jeg var ved at bekæmpe lopper... men tror i at når missemoren får hvidløg i maden kommer det så i modermælken og er det godt for killingerne???
håber i kan hjælp igen... på forhånd tak
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 105
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 105
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Held og lykke med dem.
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 759