{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

JULEGAVE - Venter Killinger {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Vil da bare lige fortælle, at jeg i går var til doktor dyr for at vaccinere Diva - det er godt nok kun ½ år siden hun fik den sidste udvidede vaccine, men jeg gør det altid ca. 3 uger før fødslen, netop for at dække livmoderen godt ind og derved give killingerne lidt extra modstandskraft den første tid :o)

I den forbindelse fik vi hende også ultralydsscannet - og dyrlægen sagde det var nogle store killinger, så første parring må have givet pote, og jeg kunne godt regne med fødsel lidt før - han regede udfra dag. 47, da man kunne se rygsøjler og liv :o) :o)
Spændende oplevelse - så bliver det helt virkeligt og man får sug i mavsen smiley
Dyrlægen sagde, at der min. er 4 i mavsen og han gætter på 5, netop fordi han kunne se liv helt nede fra blæren og helt op :))

SÅååeee.. Det bliver super spændende og I kan tro misserne bliver forkælet i det lille hjem - vi glæder os sådan til julekillinger og til at få liv og charme fra de kære små smiley Fødekassen er klar, så Diva kan vænne sig til den og den er blevet flittigt brugt - selv af Jaguar.
De hygger gør de smiley

Lige lidt glædesspredning fra en meget glad missemor - kommende missemormor *SS*

Ha' en skøn november dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JULEGAVE - Venter Killinger
Kommentér på:
JULEGAVE - Venter Killinger

Annonce