{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min nye killing er født
  • #1   5. jan 2008 Stort tillykke, hvad er det for en du skal have, jeg mener hvorfra...??

• #2   5. jan 2008 http://www.alwaro.pl/plans.htm

Det er det første par der lige er blevet forældre ;o)

• #3   5. jan 2008 Der er bare lavet en fejl på front billedet med de 2 forældre, for det er vist ikke den samme kat, altså Flamenco som er på de billeder af hende i hendes album?

• #4   5. jan 2008 wauw- sikke en flot han-mis. tillykke, kan godt forstå at det er svært at vente.
    hende gentle lion queeny længere nede på samme side er nu også mere end lækker, så er helt overbevist om at de opdrættere nok kan finde ud af at lave killinger. endnu engang stort tillykke. skal du have en hun eller han og ved du i hvilken farve????

• #5   5. jan 2008 Jeg har jo forhørt mig her i dk omkring køb af avlskat, men ved ikke om det er fordi jeg er ny eller?
    Men kan åbenbart ikke få lov at købe en her i dk, og vil gerne have nogle af de danske linier, så derfor da jeg fandt hende her, så spurgte jeg og hun sagde ja ;o)

Og så er hendes opdræt det jeg kan lide ved en maine coon.

Der ud over er der blevet lavet falske rygter om mig til nogle af de store opdrættere her i dk, hvorfor ved jeg ikke??
    Men var blevet godkendt af én opdrætter til køb af avlshan, men så kom rygterne og nu må jeg ikke købe en af hende alligevel?????
    Troede at vi opdrættere skulle samarb nå man nu gerne vil være seriøs med opdræt af katte?
    Ps, har et eu anerkendt navn inden for avl af hunde, og går mindst lige så meget op i mine katte!

Men må indrømme at være ny i faget med katte opdræt er lige på og hårdt, folk er ikke videre hjælpsomme, ikke at dette skal hænges ud mod alle, der er nogle af jer jeg taler ok med, og som har været til stor hjælp ;o) men stor stor forskel fra katte verdenen i forhold til hunde verdenen! ;o)

• #6   5. jan 2008 Ihhh... Hvor spændene. Glæder mig til at høre nærmere og se billeder.
    TILLYKKE herfra smiley

Og kan sagtens følger dig mht katte vs hunde verdenen smiley

• #7   5. jan 2008 Her er de rygter der var sat igang?

Den opdrætter der havde sagt ja til at sælge mig en avlskat,skrev til mig at jeg skulle have udtalt op til flere gange, at det var meningen at jeg skulle have brugt en af hendes hankatte i avl, øhhh der var blevet sagt, at jeg godt kunne have tænkt mig at bruge ham, hvis jeg havde fået lov, men da han nu var kastreret var det jo umuligt ;o)
    Så aner ikke hvor vedkommende har det fra at jeg skulle kunne bruge en kastreret hankat????
    Det ville jo lige som ikke blive et vellykket "kuld" hi hi hi ;o)

• #8   5. jan 2008 Åh - der er så mange historier om andre i katteverden.
    Sørg for selv at blive en af dem der IKKE løber med sladder/rygter - det er vist den eneste måde at stoppe det på.

Men spændende kuld der kan komme ud af de 2 - hvad farve er din kommende misling ?
    ..............Og stort tillykke...............

• #9   5. jan 2008 Karen P med killinger:-)))) .

Kan kludetæpper formere sig ?

• #10   5. jan 2008 Dejligt - vi mangler altid karklude her i huset :o)

Kommentér på:
Min nye killing er født

Annonce