{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Når elskningen flytter hjemmefra :-( {{forumTopicSubject}}

Det er nu blevet besluttet at SilverBoy skal flytte hjemmefra.....han har været min yndling siden sin Entrence...til denne verden....hans bror Holy Smoke skal blive her.....en vurdering taget ud fra det rent tekniske.....men, tænk hvis vi og dem soh har set på ham, har vurderet forkert og han bliver den bedste i længden??? Her ud over har jeg det så utroligt svært med at han rejser på fredag...også selv om den familie som skal have ham har stået på standby i flere uger.....de bor lige rundt om hjørnet og er super skønne...jeg ved han vil få det som blommen i et æg.....men AV....det gør ondt.....ØV...det er desværre et af de negative lod ved at være opdrætter.....

SNØFT Anna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når elskningen flytter hjemmefra :-(
  • #1   15. feb 2008 Nu er jeg ikke inde i det her opdræts noget, har jo "kun" hitte katte selv..:-) men hvorfor sælger du den smukke mis.. ham silverboy er da pænere end ham holy.. er det noget specielt der gør at du vælger sådan ? Størrelse eller ?? hilsen betina

  • #2   15. feb 2008 Hejsa....betina....Der er visse standart krav for en mainecoon - såvel som en norsk skovkat eller en siameser...så som at en maine coons' profil skal have en smuk kurve...hvor ledes ørende skal være placeret.ect.

    Silverboy har knabt så dyb en hage som holy- ligeledes har han en skovkatte agtig profil...som jeg tvivler på retter sig ud....dvs han opfylder ikke kravene på dette punkt.
    JEg skal også se det i forhold til hvilke hunkatte han skal parre i fremtiden...hvilke kvaliteter har de....

    tak anna


  • #3   15. feb 2008 Hej Anna...

    Pu ha jeg forstår godt det må være svært. Jeg syntes også bare, at han er helt vild lækker. Men syntes nu også at Holy er rigtig lækker. Men det er jo svært, når man får sig en lille yngling. Jeg tror, at jeg ville have haft svært ved at sælge dem alle...smil. Men det er man jo nød til.

    Jeg håber, at du har taget det rette valg. Og hvor er det dejligt at høre, at du har fundet et super hjem til ham. Og det er da dejligt for dig at det er lige om hjørnet, så kan du jo få lov til at følge ham...smil.


Kommentér på:
Når elskningen flytter hjemmefra :-(

Annonce