563 visninger
|
Oprettet:
tomme felter i tavle ? {{forumTopicSubject}}
jeg søger en helt klar og forståelig forklaring på, hvad det betyder at min nye hun kat har tomme felter i tavlen ???
kh mette.
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Katte: 7 Emner: 28 Svar: 495
skal bruge hende i avl, og vil gerne have styr på alt.
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Jeg har købt en dreng i tyskland, han mangler også nogle stamfædre på stamtavlen, dels fordi i Tyskland går de ikke så langt tilbage på tavlen og fordi det ikke er nødvendigt med FD numre som vi har herhjemme ( mener kun der var numre på forældre og bedsteforældre )
Jeg har så været igang med et stort detektivarbejde, for at finde disse numre, nogle fandt jeg og andre kunne jeg ikke spore, ex katten var død, eller opdrættet stoppet.
Så det behøver ikke være en foundation kat
Knus Judy
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Glemte lige ;
Min dreng´s danske stamtavle har derfor også lidt tomme felter og han er ikke foundation.
Ved ikke om det blev for knudret skrevet
Judy
jan 2006
jeg har fået at vide at det er foundation.
det er en mco pige.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 20 Svar: 216
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Hvis man har det i en stamtavle, så kan man selv prøve at opspore de katte der mangler i stamtavlen og forsøge at finde de oplysninger der skal til før man kan fylde felterne ud.
Dette arbejde kan din klubs stambogssekretær muligvis hjælpe med, eller i hvert fald opklare hvilke oplysninger det er, som du skal ud og have fat i.
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
jan 2006
ville såmen bare gerne have en god forklaring på skrift, da jeg ikke er helt med, og som sagt vil have helt styr på alt.
og bare rolig - jeg har skam en mentor.
og har fået forklaring på bc.
så tak for det.
tomme felter i tavle ?