{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

er killingerne store nok? {{forumTopicSubject}}

min kat fik igår 5 små lækre killinger..
den mindste vejer kun 71 gram hvor den største vejer 128 gram. de andre 3 vejer 80, 107 og 114 og syntes ik rigtig at de to på 71 og 80 gram ser så store ud igen og den mindste af dem syntes ik rigtig at ligge så meget til som de andre.?? ska jeg give dem flaske eller? e rlidt i tvivl om den får nok at spise. og hvor kan man evt. få de sutte flasker udover dyrelæge og hvilke modermælk ska de have?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er killingerne store nok?
  • #1   10. maj 2008 nej ik meget mere end 5-12 gram og den lille sort er knap så livlig og sådan.. hvor kan jeg få sutteflaske og det mælk henne af..? det er min første kat med killlinger så er lidt på bar bund med det

• #2   10. maj 2008 oki. vil jeg få gjort imorgen tidlig når jeg vågner.. og tak for hjælpen

• #6   11. maj 2008 5-12 gram er OK i forhold til deres vægt.
    Forresten kan det være svært at se, hvor meget de reelt har taget på, for den ene gang du vejer, kan være lige efter et måltid, og før der har været afføring, og næste dag kan det være omvendt, og så kan det virke, som om der ingen vægtstigning er.

Brug dine øjne, ører og hænder.
    Ligger en killing i klump med de andre og ikke stille i et hjørne for sig selv, og føles den spændstig, når du tager den op, er alt OK!

Jeg ville ikke gøre noget, ud over at fodre missemor optimalt med lødigt killingeprodukt og gerne meget vådmad.

Held og lykke!

• #7   14. maj 2008 har osse lige et andet spørgsmål hvornår ska jeg få mine killinger vaccineret? og hva med loppe og ormebehandling?

Kommentér på:
er killingerne store nok?

Annonce