{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Charlotte H
Charlotte H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Drægtighed {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan man se om killingerne er falædet ned på plads??

Det skal lige siges at min kat er gravid og jeg forventer at hun føder når som helst, går faktisk kun og venter..

Hun Har en masse snask bagi.. det har været klart de sidste par dage men i dag er der en smule blod i..

Det er første gang jeg er "jordemoder" på en kattefødsel, så jeg venter spændt..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med mine spørgsmål, på forhånd Tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerning af eufeu 2.000 kr.
  • Opmåling af hus til bbr 2.500 kr.
  • Vores toilet lukker ikke vand ind i tank 700 kr.
  • Rengøring som sidst med ekstra fokus på glaslamper 1.200 kr.
  • Hænge hylder på på badeværelse 1.600 kr.
  • Bremsetjek på bil - udekørende mekaniker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drægtighed
  • Charlotte H
    Charlotte H Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   17. maj 2008 Syntes bare ikk hun på nogle måder bliver tyndere.. men hendes "hængebug" bliver tilgengæld større og mere hængende..

Håber da det er snart.. Hun er begyndt at trække i hele kroppen ved ikk om det er en smule pluk veer man kan se.. Når hun ligger på siden og hygger så trækker det i forbenene og i bagbenene og så sitrer det í hele hendes krop..

• #2   17. maj 2008 din lille pige har veere.. og hængebuen er killingerne som er faldet ned.. Nu skal du bare glæde dig..

Læg mærke til om din kat søger dig for nogle gange vil de helst klare det selv.. så hvis hun ikke søger dig så lad hende være. Dog skal du så tjekke op til hende engang imellem

• #3   17. maj 2008 hvis hendes sitren vare i mere end 2 timer så kontakt en dyrelæge.. men jeg tror at du har fået killinger inden for den tid

• #4   17. maj 2008 okay.. hov havde ikke set hvornår det var skrevet.. men jeg glæder mig til at høre resultatet

Kommentér på:
Drægtighed

Annonce