1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Blodigt slim inden fødsel... Blodigt slim inden fødsel...

Min hunkat havde noget blodigt slim fra skeden her til morgen - i samråd med dyrlæge kørte jeg afsted med hende, hvor hun blev mærket igennem, men ingen killinger i fødselsvejen. Vi afventede og mærkede hende så efter nogle timer senere, stadig ingen killinger. Her til eftermiddag tog vi røntgen og killingerne var stadig ikke i fødselsvejen. Så vi blev enige om at lade naturen gå sin gang og forhåbentlig kan hun klare det hele selv.
Er der nogle af jer der har "erfaring" eller oplevet at der kan komme blod, uden katten går i fødsel efterfølgende?
Det skal tilføjes at hun har det godt og spiser fint!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blodigt slim inden fødsel...
  • #1   23. maj 2008 hmm min hun kat havde også noget blodigt slim omkring 12 - 14 timer inden hun fødte.. så der gik noget tid igen hun fødte.. ved ikke om du kan bruge det til noget... smiley
    men held og lykke med den forhåbentlige forestående fødsel.. smiley

• #2   23. maj 2008 Det er ikke ualmindeligt, så tag det bare roligt!

Held og lykke!

• #3   23. maj 2008 Tusind tak skal I ha'! Rart at vide!

• #4   23. maj 2008 Hej Louise.
    Håber alt er vel, og I klare den.
    Så længe hun spiser og drikke (og i det hele taget har det fint, skal du oz bare ta det roligt).
    Vi krydser fingre for dig og den kommende missemor.
    Hold mig lige underrettet - så jeg ved hvordan det går/gik.

Hilsen fra Dorthe & Krammedyrene
    P.S. Håber alle dine (X stk) kommer friske til verdenen, samt at missemor og babyerne har det godt bagefter.

Vi er beskæftiget med sivende fostervæske lige nu, så mon ikke det bliver en lang nat.

• #5   23. maj 2008 Hej Dorthe
    Indtil videre går det godt - Nexus æder og æder og når hun ikke æder, sidder hun inde i sin kattebakke, jeg håber da bestemt ikke at hun har tænkt sig at forløse dem derinde smiley
    Ja, hvad skal vi satse på med det røntgen... det kan være 4, men måske også flere smiley
    Held og lykke med dine! Vi snakkes ved og du skal selvfølgelig nok få opdateringer! Jeg er også spændt på at høre, om du forhåbentlig er lidt mere heldig denne her gang!

• #6   23. maj 2008 Hej Louise.
    Jeg mener jeg så 4 stk på røngtenbilledet. Det er også en dejlig kuld-størrelse.
    Her er ikke sket andet endnu end det stadig siver - men nu er klokken jo også live blevet over 23, så jeg forventer da Veer indenfor de næste par timer.
    Mere info i morgen i PB

Kommentér på:
Blodigt slim inden fødsel...

Annonce