{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

hvorfor bliver hun ved {{forumTopicSubject}}

min kat bliver ved med kun at flytte nogle af killingerne.. hun har 5 men hele dagen idag har hun flytet 2 killinger og hver gang forskelligt men hen på samme sted. har fået afvide at jeg ska tage dem tilbage i kassen og vise hende at de er der og det er der de ska være men ligeså snart jeg har sat dem tilbage flyver hun op og flytter dem igen.. nogen der kan hjælpe mig med hva jeg ska gøre for at få hende til at holde killingerne i kassen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor bliver hun ved
  • #1   26. maj 2008 Det kan være hun ikke syntes de er tryg i kassen, har du prøvet at flytte kassen derhen hvor hun ligger killngerne?

  • #2   26. maj 2008 nej for lidt svært da hun flytter dem ind under radiatoren i mit soveværelse.. hun har masser af plads i kassen har sat 2 kæmpe flytte kasser sammen tilhende nu hvor killingerne så småt er ved at lære at gå og tidliger flyttede jeg kassen et andet sted hen til hende og siden blev hun der..

  • #3   26. maj 2008 Jeg vil gi T.J. ret , missemor føler sig ikke helt tryg der hvor kassen står , hun føler måske at der er for meget uro/gennemgang og hun stresser .
    Prøv evt at finde et fredfyldt hjørne , men stadig så hun kan følge sine mennesker ...........


  • #4   26. maj 2008 hun har soveværelset for sig selv og kan fridt rande rundt i hele lejligheden men meget sjælden hun komme rud nu hun har de små.. og min søn går ikke ind til dem uden jeg er med så meget forstår han da at de ska ha ro.. men jeg må jo igang med at flytte sengen så hun kan komme der om med de små¨..

  • #5   26. maj 2008 HEjsa...jeg lader alstå min misse mor bestemme hvor hun vil have sine killinger...det kan gå meget galt hvis hun bliver stresset...fx. kan hendes mælk svinde bort.
    anna


  • #7   26. maj 2008 Hvor gamle er killingerne nu?

  • #8   26. maj 2008 Nå jo...er det hendes første kuld?

  • #9   28. maj 2008 hej jeg har haft kat i mange år min hun kat grace flytter sine killinger i tøj skaben.. de søger gerne fred og ro til ders killinger. det er helt normalt at moderen flytter lidt rundt med sine killinger det er alt efter og der er lar og støg eller for varmt eller for koldt de kan godt lige at der killinger ligger et trykt sted og gerne til i huler tildækket rum eller kasser..

  • #10   28. maj 2008 nej lad vær med at flytte dem til bage vi lader vores hun kat tage dem der hen hvor de vil og så bliver hun tryk igen i skal bare have styr på hvor hun flytter dem hen smiley

  • #11   28. maj 2008 har du flere spørgsmål så spørg. jeg ved alt om mødre katte og killinger ...( katte adfærd ) smiley

Kommentér på:
hvorfor bliver hun ved

Annonce