{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.959 visninger | Oprettet:

Avlstjeneste.... =) {{forumTopicSubject}}

Hej.. Leder stadig med lys og lygte efter en fin Maine Coon han, uden stamtavle, og gerne i de grå/hvid/sorte farver, som vil have besøg af min Maine Coon, Sally. Har du sådan en, så kom gerne med dit bud... Også selvom han måske ikke lige har de farver.. Skulle helst gerne være tæt på Horsens et sted.

Mvh Mia og Sally...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avlstjeneste.... =)
  • #1   12. jul 2005 Hmm.. det er nu ikke hvad jeg har hørt.... Har lige læst noget, jeg fandt et link på, netop omkring dét med at de kan gå af løbetid:

Sådan foregår en parring
    Hvis kattene ikke kender hinanden i forvejen, kan det godt tænkes, at det første, der sker, er, at hunkatten går af løbetid. Det er helt normalt. De fleste mennesker har en forestilling om, at dyr parrer sig fuldstændig i flæng med den før-ste, den bedste egnede partner, de løber ind i. Det er ikke tilfældet. Hunkatte kan være meget "kræsne" og skal som regel udsættes for en vis forførelseskunst, før de accepterer en han. Af og til afviser de hannen fuldstændigt, og så er der ikke andet at gøre for ejeren end at hente damen og præsentere hende for en anden han, der måske har bedre held.
    Hvis der opstår sympati, vender hunnens løbetid tilbage, hvilket imidlertid ikke betyder, han-nen nu "bare kan hoppe på". En erfaren han vil holde sig i sikker afstand lidt endnu, mens han kredser rundt om hunnen og synger indsmigrende. Til sidst er det rette øjeblik inde (hvilket den erfarne han både kan lugte og høre på hunnen), og han griber hende i nakkeskindet. Det gør han simpelthen fordi hunkatten i sin lidenskab "rumsterer" så meget rundt, at han er nødt til at have et greb i hende for ikke at "falde af" hvert andet øjeblik. Under parringen, som ikke varer mange minutter, sparker hunnen voldsomt bagud med bag-benene. Mens parringen står på, vil nogle hunkatte udstøde brummende og/eller kurrende ly-de; hos katte, der til hverdag i forvejen har et forholdsvis højt lydniveau, kan denne "musik" lyde lidt aggressiv, hvilket den imidlertid ikke er.

Og dem jeg købte Sally af, tilbyder også avl, og der kommer man også med hunkatten til dem...

• #2   12. jul 2005 Prøv her:

(link fjernet)
    Kontakt dem ang parring. Mener de siger 500,- for det..

Jeg kan sikkert finde flere men jeg ved ikk om det bliver uden stamtavle da de som regel ikke reklamere med at have en han til avl..

• #3   12. jul 2005 Hehe tak for tippet Dianna, men det var faktisk dér jeg købte Sally smiley Ved godt de tager 500 for det, men det er på Lolland og ville gerne finde en lidt tættere på... *S*

• #4   9. sep 2005 Mine hun katte er altid kommet til hannen, og det har ikke været noget problem. Sådan foregår det for det meste i birma verden.

Mvh
    Julie

Kommentér på:
Avlstjeneste.... =)

Annonce