{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

hvorforv vil ingen købe vores killing? {{forumTopicSubject}}

hvorforv vil ingen købe vores killing? ja den er 12 uger, om 3½ uge... men den er endnu ikke solgt endu.. smiley

vi kan virkelig ikke beholde den da vi har vores 2 katte i forvejen... det er en ægte main coon, dog uden stamtavle. men vi har både moren og faren....

skriv hvorfor vi ikke kan få den solgt og hva i mener vi skal have for den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorforv vil ingen købe vores killing?
  • #1   4. aug 2008 Hvis det er man avler skal man være parat til at kunne beholde dyrene i længre tid en 12 uger..

Det kan være der bare ikke er et behov for Mco killinger uden tavle lige nu

• #3   4. aug 2008 desudne skal du slette den ene af dine annoncer, det er ikke tilaldt at have 2 annoncer om samme killing

• #4   4. aug 2008 den er godt nok sød smiley ville ønske at jeg måtte få en kat til

• #5   4. aug 2008 jeg ved det desværre ikke. prøv at skrive mere om den og hvor i har forældrene fra, og sæt nogle flere billeder ind af den. det vil måske hjælpe?

• #6   4. aug 2008 Det ved jeg nu heller ikke han er da en køn dreng, og syntes prisen er fin.

• #7   4. aug 2008 Han er da helt vildt nuttet... men det er vel som med perserne i 90´erne.... der råavles på alt med 4 ben og deraf overflod af killinger som det er svært at komme af med.... og så er der jo samtidig alle de andre killinger, som man kan få i nakken...
    Så tror bare du har valgt det forkerte tidspunkt at få killinger på....

• #8   4. aug 2008 Da vi havde et kuld killinger( norske skovkatte) for 2 år siden. De var vacc og tjekket og havde fået ormekur x 3 . Ud af de 5 killinger der var. Blev 1 killing reseveret da de var 2 uger. 1 killing da de var 8 uger og 1 killing da de var 10 uger. Vi beholdte selv 1 og den sidste blev solgt som 13 ugers.

Så tror bare det er med at have lidt tålmodighed, så skal det nok komme.. Det er en lækker lille MC og prisen er da også fair..

Held og lykke med salget....

• #9   4. aug 2008 Jeg synes slet ikke, man skal lade sin kat få killinger, hvis man ikke i forvejen har hjem til dem eller er indstillet på at beholde dem, man ikke finder hjem til.
    Det gælder såvel registrerede opdrættere som andre.

• #10   4. aug 2008 Ja, jeg må så sige at jeg ikke har reageret på annoncen fordi katten er for dyr.

Den er i realiteten "bare" en blandings- eller huskat.

For 1000,-kr, kan man altså få dem vaccinerede og dyrlæge tjekkede.

Og hvis man går til internat, kan man for mellem 600 og 850 få dem færdig vaccineret, øretatoveret og registreret, samt neutraliseret (eller et tilgode bevis på neutraliseringen)

Så hvis jeg skulle give 1000 kr for din killing, skulle den som et absolut minimum være dyrlæge tjekket og første gangs vaccineret.

Hilsen Dorte og de 19 nussemisser, som skal blive til 20.

• #11   4. aug 2008 jamen jeg er fuldstændig åben for forslag til at få den dyhrelægetjekket også...

er bare mest intre i den får et godt hjem til den...

og ja men nu er man ikke i tvivl om når man ser den at det er en ægte maine coon

• #12   4. aug 2008 Altså, hvis det er dine katte der er forældre, så er der jo ikke engang tavle på dem, og så er der altså heller ikke noget som helst ægte i din killing.

Altså er det misvisende at sælge den som maine coon.

Hvis der ikke melder sig købere, må i jo enten beholde den, eller betale de 500 det koster at aflever den på et internat.

Hilsen Dorte og de 19 nussemisser. (endnu)

• #13   4. aug 2008 hmm, jeg køber kun kat der i forvejen er neutraliseret.

• #14   4. aug 2008 Det siger sig selv, at der ikke er gode hjem til alle de katte, der er til salg og bortgivning, så selvfølgelig står køberne ikke i kø.
    Jeg synes godt nok man bør tænke en smule frem, INDEN man avler killinger. Man kan ikke bare regne med, at der dukker gode hjem op , når der i forvejen er tusindvis af katte, der søger nyt hjem.

Prisen ... tja... vær glad, hvis der melder sig kattekærlige mennesker, der kan tilbyde killingen et godt hjem. Hvis du får ham neutraliseret mv. så vil en pris, der matcher dyrlægeregningen nok passe.

• #15   4. aug 2008 Tja, jeg vil sige som mange andre, man skal lade være med at lade sin kat får kllinger, hvis man ikke har mulighed for at have dem selv,
    Her er der 3 katte som aldrig blev solgt, tja, det er der ikke så meget at gøre ved, andet end at holde af dem... Det er noget jeg har taget højde for..

uanset hvad race det er og hvilken blandning det er, er en kat altid en ægte kat, men hvis der ikke er tavle på, er den ikke raceren...

nu har jeg ikke læst din anonoce, da jeg ikke skal have kat uden tavle..
    Men mange af de der skriver ægte men uden tavle og prisen er omkring 2000 kr, tja så tænker jeg, de er godt nok grove... da man mange steder kan får en med tavle og så er den vac, og fået ormekur og alt det der høre med til en dyrlæge tjekket kat for omkring 3500 kr..

• #16   4. aug 2008 jeg bliver ikke klogere af i bliver ved med at sige at vores kat ikke burde få killinger...
    for killingen er der nu og den forsvinder ikke ved i siger alt det... har fået hendvenelser på vores killing bare ingen seriøse.... det her galleri burde hede baby-kattegalleri.dk

• #17   4. aug 2008 Jannie L,
    Det er da ærgerligt, at du ikke bliver klogere. Så risikerer du jo at stå i samme situation ved næste kuld....

Det glæder mig at du ikke sælger til useriøse mennesker. Man kan ikke være omhyggelig nok ved udvælgelse af nyt hjem.

Du har da fået svar på dine spørgsmål .... hvad ønsker du mere af denne tråd?

• #18   4. aug 2008 Jannie L. Du spørger hvor I ikke kan få den solgt... men ingen af os kan spå, men kun gætte på hvorfor - og de gætterier har du da fået masser af...
    Hvad er det helt præcist for et svar du søger?
    Hav tålmodighed, så kommer den rette køber lige pludselig... dengang jeg opdrættede havde jeg da nogle gange mine killinger til de var omkring ½ år..... og nogle stykker blev hængende og er her endnu mange år efter jeg stoppede..... Sådan er det når man vælger at få killinger....

• #19   4. aug 2008 Janni... jeg kan heller ikke svare dig direkte... jeg har selv en killing som ikke er blevet solgt... ang ham jeg har, er det nok han heller ikke skal sælges til hvem som helst

og at du sige det skulle hede baby-galleri, sige jo ikke så lidt..

Når man poster en tråd må man forvente mange svar som man kke bryder sig om

• #20   11. aug 2008 Jannie L .

Har du prøvet Den blå avis eller andre salgs hjemmesider ? .
    evt. hænge nogle flyers op i supermarkeder ? .

Som nogle andre siger her inde , er der ikke mange der er int. i maine coon uden stambog lige pt.
    men ja , prøv at skriv noget mere om den .
    Der skal nok komme en køber.

• #21   15. aug 2008 forældrerne til din killing er de ægte med stamtavle for i så fald så er killingen det også og da det kun koster 175 kr for en stamtavle kræver bare begge forældrer har fife tavler fordi jeg skriver dette det betyder jo absolut intet om mis er ægte eller ej men er enig med jer i at man skal være forberedt på at beholde killingen et stykke tid hvis man ikke lige får den solgt og der er jo trods alt et stykke tid endnu inden den er klar vil endda sige 14 til 16 uger gammel inden salg

• #22   15. aug 2008 Neutraliser og vacciner den og sælg den for mindre end en racekat.
    Jeg ville personligt ikke købe den fordi jeg ikke kan bruge en kat (der ikke er en huskat) uden stamtavle til noget.
    Neutraliseret og vaccineret, og evt. chip/øremærket ville jeg tage max 2000 for den.

Kommentér på:
hvorforv vil ingen købe vores killing?

Annonce