{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster en parring hos en MCO??
  • #1   20. aug 2008 Og hvis der nu ik er gevindst ved første parring, er der så en om parring, eller ska man ligge et beløb igen??

• #2   20. aug 2008 Mener at opdrætter plejer at tage for ca en killing. Altså enten kan de få en killing fra kuldet, eller også betaler man det, en kat koster.
    Har set priser helt op til 6000

• #3   21. aug 2008 Det er forskelligt hvordan parringsgebyr opkræves

Da vi var opdratter af norske skovkatte der var prisen 800 kr for killinger ,
    der var i live efter 4 uger

Hilsen Tina

WWW.bobtail.dk

• #4   21. aug 2008 "Ja jeg køber nok Georgia til avl, der går dog ca et par år, før hun ska ha killingere.. "

Hvis du skal bruge katten i avl, skal du ikke regne med at kunne vente i flere år, inden hun skal parres. De fleste Maine Coon hunkatte bør parres første gang når de er i et års alderen.

Hvis du skal finde en han, som passer typemæssigt, satmtavlemæssigt og sundhedsmæssigt, og som du kan få lov at bruge til din pige, så er det en god idé at begynde at lede allerede nu. smiley

• #5   21. aug 2008 Pil r: Oki, men hende jeg købte Georgia af, mente at jeg sku vente til hun var 2 år, men at få killingere på hende.. Hmm tag det virkelig så lang tid og finde en maine coon han kat til parring.. Viste jeg slet ikke.. Hun er jo kun en bette killing i nu..

• #6   21. aug 2008 Men det er som Pil siger svært at finde en god hankat, og god forstået på den måde at han lever op til dine krav om temperament og sundhed, samt at han skal være et godt match til din pige.
    Dey er netop tiden nu, mens hun er lille man får forærende til at tilegne sig en masse viden, og der er meget at lære. ;o) Samt kigge efter egnede hankatte, måske prøve at udstille hende og lære mere om racen generelt.

• #7   21. aug 2008 Sofie P:
    Ska faktisk til udstilling med hende d. 6 sep:o)
    Også ved jeg allerede en del om racen, ved dog ik så meget om avl af den race, så..

• #8   22. aug 2008 " Hmm tag det virkelig så lang tid og finde en maine coon han kat til parring.. "

Hvis du ikke har andre krav end at det skal være en han og en Maine Coon, så tager det ikke lang tid, nej. smiley

Men jeg vil foreslå dig, at du bruger tiden mens din hunkat er ung, på at lære mere om, hvilke krav du så sakl stille til en hankat, og hvorfor. Du kan evt. læse mere om start af opdræt her:

(link fjernet)

• #9   22. aug 2008 Ved godt at der er en del man ska kigge efter.. Er der os med heste avl (avler selv heste), men det tag bare ik 1 eller 2 år og finde den rigtige hingst, *SS*..
    Tak for linke, må jeg jo lige få kigge på :o)

Kommentér på:
Hvad koster en parring hos en MCO??

Annonce