3.750 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

gravid? hvor længe ? gravid? hvor længe ?

Hej... jeg har lige et par spørgsmål ang min dejlige maine coon kat.. hvor længe er hun gravid, har hørt at det er 2 mdr. men ville lige være sikker, og hvor gamle skal hendes killinger egentlige være før de må sælges ? nogle siger 8 uger, andre 12 ?? så er temmelig forvirret.. håber i vil hjælpe mig.

Hilsen Sarah

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid? hvor længe ?
  • #2   9. sep 2008 det er hunde der skal være 8 uger men selv det er ved at bli sat op til 10 uger ( sys jeg er godt )

katte er 12 uger

• #6   9. sep 2008 lis jeg vil nu oz helst ha at hvalpe blir hos deres mor til de er 12 uger ligesom kattene

• #7   10. sep 2008 ja killinger skal være 12, det er for tidligt med 8, det er kun hundende der er 8 uger men da jeg fik min hvalp var den også 12 og det vil jeg også helst have den var. Synes det er godt med lidt ekstra bagage fra mor så de ikke bare bliver skåret væk lige ved grænsen (snakker om hunden)

• #8   10. sep 2008 tanja
    nemlig det burde oz være 12 uger med hvalpe

• #9   15. sep 2008 Hejsa, mig som har skrevet indlægget.. så det i siger ér at der går mindst 60 dage, men som regl flere dage ? og at det ikke er unormalt hvis der går 70 dage ?

så har jeg også lige et spørgsmål mere, jeg har fået afvide at misse moren skal have ormekur imens hun er gravid(selv om hun ikke har orm) for at killingerne ikke får orm ? og hvor mange gange skal killingerne have ormekur inden de sælges ?

tak for hjælpe -- i hjælper mig meget:)

Kommentér på:
gravid? hvor længe ?

Annonce