{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reg. opdrætter?
  • #1   24. sep 2008 Først, Velkommen Jannie *S*

    Og ja, at en kat kun sælges til en reg. opdrætter betyder, at det <b>kun</b> er til folk der har stamnavn ;o)


  • #2   24. sep 2008 ok så er det til en som mig:-))) ville bare være sikker for når man søger om stamnavn kan man jo også få en ud fra den klub man er medlem af til at tjekke ens hus. hvad er det så godt for?

  • #3   24. sep 2008 vel for at se om forholdene er optimale til opdræt.. ved det ikke helt . men det kunne jeg da forstille mig .. ¨

    men tillykke smiley


  • #4   24. sep 2008 Jeg sælger kun fertile katte til reg. opdrættere.
    Mine krav er: du vil kun racen det godt, dvs du har sat dig grundigt ind i pasning og pleje. Du opdrætter killinger som du søger stamtavle på, dvs. kun racekatte - ikke blandings katte. Du er seriøs opdrætter, og vil teste katten for evt. sygdomme. Du er selv meget striks med, at kun sende sunde og gode dyr i avl. Med andre ord: du skal passe og pleje katten som var det dit barn - og tænke på kattens ve og vel før din pengepung.


  • #5   24. sep 2008 lailah a- det gør jeg skam også alle de ting. det kommer som en selvfølge, selvom jeg er sidste års kokke elev. mine 3 katte- og sidste killing er mine små børn, det var mere bare et spørgsmål om reg. opdrætter er opdrætter med stam navn, som bimse- og troldemor skrev:-)

  • #7   24. sep 2008 Alle kan købe sig til et stamnavn...
    Så fordi du er reg., er det jo ikke ensbetydende med, at du er seriøs.
    Ikke at jeg tror, at du er useriøs - det var bare generalt


  • #8   24. sep 2008 Lailah a- det er selvfølgelig rigtig. men heldigvis når man skal ud og finde et nyt familie medlem kigger man da efter forholdene som killingen er i og hvordan katte og killinger er samt hvor seriøs opdrætter er. har selv været uheldig med en opdrætter og har lært en masse ved køb af katte og selvfølgelig herinde fra. vil jo ligesom andre opdrættere sørge for mine killinger får en go start på livet og får (forhåbentligt) valgt det rette blivende hjem.

  • #10   25. sep 2008 For mit vedkommende er det først og fremmest for at søger for, at de ikke havner hos en kattehandler som bla. fødemaskiner. Reg. opdrætter har trods alt nogle regler de skal overholde.

    Desuden er det også for at sikre mig, at katten ikke bliver brugt til at lave blandings katte og at alle killnger for stamtavle.


  • #11   25. sep 2008 der er så lukket stamtavle på dette kuld jeg lige har haft- men min plan er at til næste år skal nala parres når jeg engang finder den rette han mis til hende, som jeg mener skal være faren. men det har lange udsigter da jeg går efter en speciel han. men næste kuld vil have åbne tavler og solgt til avl- såfremt de sælges til opdrættere selv. ellers vil de være neutraliseret (det dummede jeg mig nemliog meget ved, ved dette kuld. snakker heldigvis med næsten alle ejere fra dette kuld.)

Kommentér på:
reg. opdrætter?

Annonce