598 visninger
|
Oprettet:
NOM BIS {{forumTopicSubject}}
nu får jeg jo en dejlig British shorthair dreng på 5.mdr. hjem her i slutningen af november.
Hans nuværende ejere har netop haft ham på udstilling for første gang og han blev NOM BIS og fik to rigtig gode dommerrapporter.
Det lyder jo godt, men hvad betyder det? ellers med andre ord..er det godt?
jeg har læst en del om det, men kan ikke finde ud af hvad der godt og dårligt.
altså Ex er de tre bedste i racen indenfor en bestemt farvegruppe, og så er NOM BIS ......hvad? bedre eller dårligere?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Louise: okay super! så er han jo om ikke andet lovende. jeg regner ikke med noget som helst, synes bare det ville være sjovt at prøve, og så ville det jo bare være bonus hvis han er god.
han kommer fra en lang række af european champions så han har da gode forudsætninger. eller det siger opdrætter ihvertfald, jeg aner som sagt intet om det hele endnu
okt 2007
ej han skal kastreres, gider ikke en strintende dameglad herre i mit hus, det må være nok med philip
okt 2007
Jeg glæder mig også meget til at få ham hjem. jeg har lidt billeder af ham i et fotoalbum herinde hvis det er
Louise:
det er i udlandet. han skal importeres hertil fra slovakiet, han er nemlig fra min svigerfars opdræt i slovakiet.
NOM BIS