{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

hunkat slår hankat ihjæl.. hjææælp {{forumTopicSubject}}

okay jeg har seriøst brug for vejledning her. Selv min dyrlæge er stået af for gode råd...

Situationen er den at jeg han min Beauty der er de her snart 5 år. For halvandet år siden havde hun et kuld killinger og er super mor.

Imellemtiden har jeg jo så fået en ny han (amaretto) Og i sommers da hun var i løb, blev hun ikke drægtig, og ville ikke lade sig parre af ham.

Nu her har jeg killinger fra en anden hunkat, de er blevet ca 4 måneder nu. De er så begyndt at dige ved Beauty, og det ser også ud som om hun lægger mælk ned. temlig mystisk. Hun tror helt klart det er hendes killinger.

Jeg tog hende så til dyrlægen, og fik hende undersøgt, og hun fejler intet. Hun blev endda røgnent fotograferet, og hun er heller ikke drægtig selv.

De sidste 3 dage har hun jagtet min hankat rundt i huset, og de vælter alt på deres vilde jagt. Hun ligner en der vil slå ham ihjæl. Hun er virkelig.. voldsom. Hun går faktisk helt amok.

Så jeg har lige nu taget hende ind på et af børneværelserne, men er i tvivl om hvad jeg skal gøre. Jeg er klar over at de selvfølgelig skal skilles ad, inden de gør mer skade på hinanden.

burde jeg fjerne hende, eller ham fra flokken? hvor længe og tja... i det hele taget, hvorfor sker det her? Er der nogle der har prøvet en lign. situation som denne?

Tænker selv hun er lidt.. forstyrret? I hvert fald synes jeg det er synd for min hankat der blir slået halvt fordærvet af hende. Men samtidig viser han interesse for hende. opsøger hende.

Jeg har svært ved at tyde om hun er i løb, men i så fald så synes jeg det er en TEMLIG voldsom parringsleg..

hjælp? Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat slår hankat ihjæl.. hjææælp
  • #2   11. dec 2008 Jeg er enig med Felis, jeg tror også, at det er på tide at din hunkat bliver neutraliseret. Hun vil sikkert blive en dejlig "barnepige" i din flok.

    Grunden til, at det kan forekommer så vildt, er beskrevet af Ane-Mari. Det virker i hvert fald logisk for mig. smiley


  • #3   11. dec 2008 Sådan en hunkat har jeg osse.. der er ikke ret mange der kan komme i nærheden af hende og hendes killinger, og min hund.. uha...

    Behøver jeg at skrive, at hun ikke skal have flere killinger...


  • #4   11. dec 2008 Jeg tror bestemt også neutralisering af hunkatten er det bedste for din flok.
    helt enig med Felis's regnestykke.

    hvor er det trist at det skal gå sådan forsig, men jeg håber du finder en løsning. neutralisering ville være mit forslag. og måske en feliway i stikkontakten.


  • #5   11. dec 2008 okay tak for jeres svar smiley jeg kigger på det smiley

  • #6   11. dec 2008 da min hun kat havde killinger var hun ligesom din, ikke mod kastraterne men kun den fetile han, han er jo en trussel mod hende og killingerne, men det gik over så snart killingerne var flyttet. Så i mens de små var her boede de store i hver sin ende af huset, nu elsker de hinanden leger og sover sammen.

Kommentér på:
hunkat slår hankat ihjæl.. hjææælp

Annonce