{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

respons fra evt køber {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om det er mig, men jeg synes det kunne være rart når nogen henvender sig på en af ens killinger, og man svare, at der så er ret mange der ikke lader høre fra sig..

Det er lidt ærvligt, da man jo så ikke ved om de muligvis stadig vil købe en killing..

det kan godt være det er mig der er forkert på den...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  respons fra evt køber
  • #1   24. jan 2009 Først når man står med pengene i hånden, så har man solgt en killing.

Alt det andet kan man ik regne med *S*

• #2   24. jan 2009 Anne det er så rigtig nok...

men derfor er det da meget rart at vide om dem der spørger om div ang killingen lader høre fra sig om det er et ja eller nej tak..

• #3   24. jan 2009 Tja, hvis de var interesserede, meldte de sikkert tilbage!
    Så intet svar ville jeg sætte lig med ikke-interesseret.

• #4   24. jan 2009 Du skal be evt købere om at ringe tilbage senest næste dag hvis de er intra. i at komme på besøg. Gør de ik det, så var det bare luft.

Besøg skal planlægges, da vi jo ik er en butik med åbningstider og står til rådighed fra 9 - 17

Efter en udstilling i Hillerød (hvor jeg ik engang var med) der stod der pludselig en familie uden for min dør kl 20 og ville se Ragdolls. Jeg blev godt nok en kende sur, men de kom da ind

• #5   24. jan 2009 Mega... det er nu også sådan jeg opfatter det når jeg ikke høre noget

Anne.. hmm jeg var osse blevet sur

• #6   24. jan 2009 Jeg har flere gange oplevet, at familier på gå-tur går ned ad flisegangen forbi min hoveddør og ned i haven foran hegnet, hvor de står længe og diskuterer mine katte og kalder på dem, mens de totalt ignorerer mig, selvom jeg sidder i haven.

Jeg oplevede tilmed, en familie med 4 børn råbte til mig, om børnene ikke måtte komme ind og lege med kattene.

Jeg svarede NEJ og gør nu med det samme folk opmærksomme på, at de befinder sig på privat grund, og jeg er ikke så sød som du Anne, at jeg inviterer dem indenfor.

• #7   24. jan 2009 Mega

Jeg skal også ha taget mig gevaldigt sammen på den front....

• #8   25. jan 2009 Der bor jeg i en lille bitte flække med et par huse..

her nyder både jeg og mine katte dagplejen med 3-4 børn den daglige kontakt.. De kommer hver dag efter de små har sovet...

her er det enste spænende mine katte, så de er dagens højdepunkt for byens beboer..

• #9   25. jan 2009 Jeg synes at det kunne være rart at folk kom når det var aftalt eller idet mindste lige ringede og fortalte at man var blevet forhindret..

• #10   25. jan 2009 Jeg tror mere på et har noget at gøre med hvor man annoncerer sine killinger hvor seriøse henvenelser man får.

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #12   25. jan 2009 Jeg oplyser ALTID interesserede købere om, at såfremt jeg ikke har hørt fra dem, positivt såvel som negativt indenfor et par dage, kan de risikere, hvis de kontakter mig igen, at den killing de var interesseret i, er afsat til anden side.
    Det får de fleste til at melde tilbage uanset hvad.

• #13   26. jan 2009 Jeg mener bare at når man har mailet og snakket i telefon flere gange i løbet af en uge,hvor man er blevet enige om tid og sted,så er det mindste man kan gøre lige at ringe/skrive at man er blevet forhindret...Eller at man har fået kolde fødder/ikke interesseret alligevel..

Kommentér på:
respons fra evt køber

Annonce