{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.149 visninger | Oprettet:

Drægtig kat i løbetid,gode råd søges. {{forumTopicSubject}}

Jeg søger gode råd her.
Jeg har en veninde hvis hunkat blev parret over 3 dage. mange parringer, og hun gik hurtig ud af sin løbetid efter parring.
Har ændret adfærd, spiser mere og sover meget.
Efter 3 uger var hendes dievorter(patter) tydligere og mere lyserøde end før parring.
Vi talte 63 dage frem for første parrings dag og det bliver den 16marts.. Men igår begybdte hun at kalde som var hun højløbsk...Hun smider sig dog ikke, og gør sig heller ikke til..
Er hun falsk drægtig?
Kan hun være i falsk løbetid...?
Andre der har prøvet dettet?
Det er hunkattens første gang, Han katten har lavet et kuld før.

Jeg har engang hørt at hvis man parre dem for tidligt på året bliver der ikke killinger ud af det ;0(

Håber I kan hjælpe her

Nethe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig kat i løbetid,gode råd søges.
  • #2   1. mar 2009 din venindes kat kan sagtens have været drægtig, og så aborteret killingerne - og det uden at nogle opdager det, og derfor denne adfærd nu. MEN er hun drægtig, så kan hun mærke liv her om max 1 uges tid - og ja er hun ikke drægtig, så kommer hun jo i løbetid igen.

    Hun katte som har fødsel lige op over, udstiller det samme hormon som i forbindelse med løbetid - derfor kan det ses, at hankatte vil forsøge en parring på en højdrægtig hunikat....dog blive der jo så ikke en yderlig drægtighed ud af det

    Skrøne med at tidlige parringer i året ikke lykkes - den har jeg alligevel ikke hørt før

    Hilsen Heidi


  • #5   1. mar 2009 Er det klogt at parre hende igen så??

  • #7   1. mar 2009 Hej Tina

    har ikke hørt om "super føtatio" før - altså med det navn - men jeg ved, at "super fecundatio" betyder, at der er flere fædre til samme kuld

    Hilsen Heidi


  • betina h
    betina h Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   30. mar 2009 Jeg vil lige tilslutte mig
    Jeg har en Perser hunkat der burde være i 5 uge som lige er "gået i løb"
    Men hun har også røde patter og ændret sind og en lille mave, så jeg er skam også godt i tvivel ang min kat, drægtig eller ikke?
    Det skal lige siges at denne løbetid ikke har været ens med de tidligere løbetider ingen kalden men lader vores hankat parre sig.....
    hilsen Betina


  • #9   31. mar 2009 Betina:
    Min kat er i 6 uge og hun opføre sig ligesom din kat, så tror måske det er mere eller mindre normalt at de ændre adfærd på den måde. Hun er helt vildt kælen og så snakker hun en del, men det er ikke som når hun ellers er i løbetid, hvor hun rigtig får mjavet igennem:-)


  • Helena Stefania E
    Helena Stefania E Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   25. feb 2014 Hej alle.
    Jeg har en hunkatte.
    Hun stak af, da hun var i løbetid og var ude i et døgn. Da hun kom hjem gik der kun et par dage og så var hun ikke i løbetid.
    Jeg er ret sikker på at hun blev parret, mens hun var ude og hun har vist alle tegn siden.
    Hun løb væk og skulle være parret den 22. Januar, så hun skulle nu være i 5. uge.
    Så kommer mit spørgsmål.. Nu er hun i løbetid igen, efter fem uger.
    Hun snakker meget mere, hun stritter med numsen og kaster sig rundt på gulvet.

    Er der nogen der ved noget om noget, så vil jeg meget gerne høre om det:-)

    -Helena


Kommentér på:
Drægtig kat i løbetid,gode råd søges.

Annonce